GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Hallo, Als ik in een voertuig zit, dan is de radio hard, en de motor klinkt heel zacht. En ja, alles staat op zijn op zijn hardst, ook in het spel. Ik heb al de nieuwe versie van die eax.ddl gedownload. Bewerkt: 18 juli 2008 door GTA:SAN ANDREAS Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dan moet je het geluid van de radio zachter zetten. Het klopt dat de radio altijd harder is dan de motor (als je me niet geloofd, probeer het zelf maar uit ). Je kunt dat veranderen door naar Menu -> Audio -> Radio level (of zo iets) en dan dat balkje korter maken. Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dan moet je het geluid van de radio zachter zetten. Het klopt dat de radio altijd harder is dan de motor (als je me niet geloofd, probeer het zelf maar uit ). Je kunt dat veranderen door naar Menu -> Audio -> Radio level (of zo iets) en dan dat balkje korter maken. Nee, eerder was het hetzelfde, en nu opeens[/font] niet meer En, het is VEEL zachter, met de radio aan hoor je helemaal geen motor! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Dit is al je 2de topic over geluidsproblemen: zoek proffesionele hulp (dus niet op 'n forum). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.