LOLBOEK6 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 hoi, ik weet niet zeker of het een easter-egg is ofniet ga met een heli naar het vrijheidsbee heeld tot onder de voeten dan ga je naar binnen klim op de ladder en dan zie je dat er een heel groot kloppend hart heeft of wisten jullie dat al Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Inderdaad, het is al bekend en er is hier een hele pagina over te vinden. Bewerkt: 18 juli 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? helemaal boven aan de vrijheidsbeeld zijn er 4 deuren in in van die deuren kan je naar binnen en dan zie je iets je moet er wel met de heli naar boven Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 hoi,ik weet niet zeker of het een easter-egg is ofniet ga met een heli naar het vrijheidsbee heeld tot onder de voeten dan ga je naar binnen klim op de ladder en dan zie je dat er een heel groot kloppend hart heeft of wisten jullie dat al Om precies te zijn heb ik 6 topics erover terug kunnen vinden :') Dus ehh, neem aan dat 't wel al bekend was ja. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? helemaal boven aan de vrijheidsbeeld zijn er 4 deuren in in van die deuren kan je naar binnen en dan zie je iets je moet er wel met de heli naar boven ok maar waar staat het vrijheidsbeeldf in het spel? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? helemaal boven aan de vrijheidsbeeld zijn er 4 deuren in in van die deuren kan je naar binnen en dan zie je iets je moet er wel met de heli naar boven ok maar waar staat het vrijheidsbeeldf in het spel? Het Statue of Happiness staat op Happiness Island. Locatie Snapmap: -Klik- Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? helemaal boven aan de vrijheidsbeeld zijn er 4 deuren in in van die deuren kan je naar binnen en dan zie je iets je moet er wel met de heli naar boven ok maar waar staat het vrijheidsbeeldf in het spel? Het Statue of Happiness staat op Happiness Island. Locatie Snapmap: -Klik- Lol, het Vrijheidsbeeld kun je toch niet missen xD Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ok bedankt ik ben er geweest maar ben van de ladder gevallen toen ik het hart had gezien:p:p vindt ik zeer mooi gedaan dat hart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.