Rikketik89 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. Ik heb een auto getuned, alleen tijdens een missie moest ik mijn auto achterlaten. Toen ik hem na die missie wilde ophalen was hij verdwenen. Hebben jullie enig idee waar ik mijn voertuigen kan vinden? In welke stad en op welke locatie? Of is dit uberhaubt niet mogelijk? Alvast Bedankt!! Reageren
jorry95 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 als je te ver weg bent van je auto dan verdwijnt ie en moet je gewoon een niewe tunen. tog niet zo moeilijk?? Reageren
Rikketik89 Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Nee niet moeilijk, maar wel duur Als je tenminste steeds opnieuw een auto moet tunen. Maar er is dus geen plek waar ik hem kan ophalen? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Volgens mij was er net zo iemand die het zelfde had gedaan als jou, 't bleek daarna dat de politie de auto had ingevorderd. Kijk eventjes in het politiebureau of hij daar niet staat, als dit niet het geval is dan heb je toch echt pech want dan is de desbetreffende auto verdwenen en zal hij naderhand respawnen zonder getuned te zijn. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Gebruik geen getunde auto's voor missies! Stop 'm in een garage voordat je een missie gaat doen (dus inclusief het rijden naar een missie natuurlijk). Bewerkt: 18 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Rikketik89 Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Okee, dan ga ik op zoek naar mijn auto. Bedankt;) Gebruik geen getunde auto's voor missies! Ik gebruikte hem ook niet specifiek voor de missie. Ik reed er alleen mee naartoe.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Gebruik geen getunde auto's voor missies! Ik gebruikte hem ook niet specifiek voor de missie. Ik reed er alleen mee naartoe.. Tja dat is ook niet bijster intelligent van je. Reageren
Rikketik89 Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Gebruik geen getunde auto's voor missies! Ik gebruikte hem ook niet specifiek voor de missie. Ik reed er alleen mee naartoe.. Tja dat is ook niet bijster intelligent van je. Nee dat klopt, maar van fouten kun/moet je leren hè Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Maar wat ook nog een oplossing kan zijn, ik heb een jaartje terug een mod gezien waarin er een nieuw groot eiland tevoorschijn komt in SA van uitzicht zoals een groot autodepot/autogarage-toonzaal waar (bijna) alle auto's staan die je ooit hebt aangepast en die verdwenen zijn. ik zal nog eens kijken of ik die mod nog eens kan terugvinden. Reageren
Royboow Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Maar wat ook nog een oplossing kan zijn, ik heb een jaartje terug een mod gezien waarin er een nieuw groot eiland tevoorschijn komt in SA van uitzicht zoals een groot autodepot/autogarage-toonzaal waar (bijna) alle auto's staan die je ooit hebt aangepast en die verdwenen zijn. ik zal nog eens kijken of ik die mod nog eens kan terugvinden. en als ie nou op de PS2 speelt? dan heeft hij ook niks aan een mod. Reageren
Rikketik89 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Maar wat ook nog een oplossing kan zijn, ik heb een jaartje terug een mod gezien waarin er een nieuw groot eiland tevoorschijn komt in SA van uitzicht zoals een groot autodepot/autogarage-toonzaal waar (bijna) alle auto's staan die je ooit hebt aangepast en die verdwenen zijn. ik zal nog eens kijken of ik die mod nog eens kan terugvinden. en als ie nou op de PS2 speelt? dan heeft hij ook niks aan een mod. Ik speel inderdaad op de PS2, dus zal ik daar niet aan hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.