Jump to content

Verloren Auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.

Ik heb een auto getuned, alleen tijdens een missie moest ik mijn auto achterlaten.

Toen ik hem na die missie wilde ophalen was hij verdwenen.

Hebben jullie enig idee waar ik mijn voertuigen kan vinden?

In welke stad en op welke locatie? Of is dit uberhaubt niet mogelijk?

Alvast Bedankt!!

Geplaatst:

als je te ver weg bent van je auto dan verdwijnt ie en moet je gewoon een niewe tunen.

tog niet zo moeilijk??

Geplaatst:

Nee niet moeilijk, maar wel duur ;) Als je tenminste steeds opnieuw een auto moet tunen.

Maar er is dus geen plek waar ik hem kan ophalen?

Geplaatst:

Volgens mij was er net zo iemand die het zelfde had gedaan als jou, 't bleek daarna dat de politie de auto had ingevorderd. Kijk eventjes in het politiebureau of hij daar niet staat, als dit niet het geval is dan heb je toch echt pech want dan is de desbetreffende auto verdwenen en zal hij naderhand respawnen zonder getuned te zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruik geen getunde auto's voor missies! :puh:

Stop 'm in een garage voordat je een missie gaat doen (dus inclusief het rijden naar een missie natuurlijk). :cab:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Okee, dan ga ik op zoek naar mijn auto.

Bedankt;)

Ik gebruikte hem ook niet specifiek voor de missie. Ik reed er alleen mee naartoe.. ;)

Geplaatst:
Ik gebruikte hem ook niet specifiek voor de missie. Ik reed er alleen mee naartoe.. ;)
Tja dat is ook niet bijster intelligent van je. :bonk:
Geplaatst:
Tja dat is ook niet bijster intelligent van je. :bonk:

Nee dat klopt, maar van fouten kun/moet je leren hè ;)

Geplaatst:

Maar wat ook nog een oplossing kan zijn, ik heb een jaartje terug een mod gezien waarin er een nieuw groot eiland tevoorschijn komt in SA van uitzicht zoals een groot autodepot/autogarage-toonzaal waar (bijna) alle auto's staan die je ooit hebt aangepast en die verdwenen zijn. ik zal nog eens kijken of ik die mod nog eens kan terugvinden.

Geplaatst:
Maar wat ook nog een oplossing kan zijn, ik heb een jaartje terug een mod gezien waarin er een nieuw groot eiland tevoorschijn komt in SA van uitzicht zoals een groot autodepot/autogarage-toonzaal waar (bijna) alle auto's staan die je ooit hebt aangepast en die verdwenen zijn. ik zal nog eens kijken of ik die mod nog eens kan terugvinden.

en als ie nou op de PS2 speelt? dan heeft hij ook niks aan een mod.

Geplaatst:

en als ie nou op de PS2 speelt? dan heeft hij ook niks aan een mod.

Ik speel inderdaad op de PS2, dus zal ik daar niet aan hebben :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...