Lil.Shaiki Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Dit is mijn plaatje Wat vinden jullie van ? eerste keer hoor Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Als dit je eerste keer is vind ik het heel mooi gemaat De achtergrond is mooi gemaakt en de render is er goed in gewerkt. Maar alleen omdat dit je eerste keer is , je meot nog veel leren. Een 8/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Voor de eerste keer is dit erg mooi Lil.Shaiki. Je hebt het zeker niet te hoog opgezocht, wat veel beginners namelijk wel doen. Je hebt een goede render uitgezocht die de boel makkelijk opvult en waar je ook nauwelijks moeite hoeft te doen om hem in te blenden. Je font en tekst-kleur past verder prima bij het geheel en ook de achtergrond is mooi en heeft een typish spiderman-kleurtje. Toch kan het allemaal wat spannender als je eenmaal de basis techniek onder de knie hebt. Ik raad je aan dus nog wat tutorials te volgen die wij hier op het forum bieden en daarmee nog wat meer te experimenteren. Je leert omgaan met nieuwe effecten of is een hele andere draai aan je signature te geven. Ik zou de volgende keer toch wel even een simpele border toevoegen. Ook dit leer je in verschillende tutorials. Met experimenteren en tutorials volgen kom je echt een hele boel te weten. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.