Venzio Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik wil er weer een Type: Voetbal / PSV Stijl: PSV Grootte: Maximale maten Afbeelding: Geen Tekst: PSV Is back en ergens Venzio Rand: Ja Kleuren: PSV kleuren Render (optioneel): / Extra (optioneel): Het moet een plaatje van psv zijn bijv. speler op het veld en dan met wat mooie effecten het is ronduit een vrije opdracht alleen er moeten wel effecten op. Bedankt alvast Reageren
Venzio Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Wil niemand het doen? Zeker omdat het PSV is? Reageren
Kloep Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik snap je aanvraag niet. Je wilt geen afbeelding maar wel een plaatje van een speler Reageren
Venzio Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik weet geen afbeelding tevinden maar er moet er wel een op.. Venzio,, Reageren
Venzio Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 * Bump * Waarom wilt niemand het voor me doen? Reageren
Radio Es. Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Ik denk dat je wat specifieker met je aanvraag moet zijn; ik zou zelf een plaatje van een psv-speler uitzoeken, want anders vind je het plaatje misschien niet goed Bewerkt: 23 juli 2008 door Radio Es. Reageren
Venzio Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Nou nu is het wel goed denk ik ik wil alleen de speler.. Venzio,, Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Ik ga hem voor je doen Vanavond en anders morgenochtend heb ik hem klaar, ik edit dan mijn bericht. Bewerkt: 23 juli 2008 door Global Reageren
Timske Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Gebropeerd met photoshop beetje mislukt " Reageren
Venzio Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Gebropeerd met photoshop beetje mislukt " Niet wat ik ervan hat verwacht.. Ik wacht wel even op Global Reageren
Timske Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Gebropeerd met photoshop beetje mislukt " Niet wat ik ervan hat verwacht.. Ik wacht wel even op Global Ben wel hoofddesigner Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Mijn poging: http://img512.imageshack.us/img512/7609/psvsigv1tz4.png Als er wat veranderd moet worden, dan hoor ik dat wel Reageren
Venzio Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Hmm de render mag worden verandert want dit is wat beter: Ik bedoel meer zoeits als het maar van die speler is dan is het goed de rest mag je zelf weten Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik vind je een beetje onduidelijk worden. Is dit nu je nieuwe signature, of een voorbeeld? Je vind de render niet goed gelukt (bij mijn poging)? Wil je effecten om de render heen hebben? De achtergrond is dus de bedoeling dat deze alleen een beetje gebrusht moet worden? Ik weet niet of ik nog een hele nieuwe signature ga maken, het heeft toch wat vrije tijd in beslag genomen. Als eventueel iemand anders je wensen beter begrijpt en deze op een signature weet te maken, dan mag hij/zij het van mij wel overnemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.