jmiv Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) hey iedereen Ik weet niet waar ik dit moet neer zetten dus doe ik het maar hier. Ik was vandaag een beetje aan het kutte met me ps2, op een 1 of andere manier maakt die krassen op me spellen ( gta sa ). Ik heb een beetje het internet af gezocht en ik dacht misschien is het een goed idee om een onderhoud (hoe noem je zoiets) (forum) te maken voor je ps2. Ik heb nu van verschillnde sites overal wat af moeten plukken en heb niet echt een 1 duidelijk forum of site kunne vinden. En dat je je ventilator af en toe kan schoon zuigen weet iedereen wel maar misschien kan iemand dan ook uitleggen hoe je hem open moet maken en van binnen moet schoonmaken enz. Naja misschien is het wel een dom idee, als dat zo is dan hoor ik het wel. Ik zou het in ieder geval wel handig vinden. joost :lol: Bewerkt: 11 maart 2005 door jmiv Reageren
Ironfist Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 krassen op je disc maken :blink: ? dan zit je platform te hoog waarop je disc draait,of je laser(weer dat ding...) zoek effe in het gtahames praat forum naar "playstation schoonmaken" daar vind je een link naar hoe je je ps2 openmaakt maar dit is wel een übervreemde kwestie :blink: :blink: Reageren
Ewoud Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Ik weet niet wat je met je ps2 heb gedaan maar aardig vreemd. Trouwens hoorde dat er standaard 3 jaar fabrieks garantie op een product zit. Het is alleen de garantie van de winkel die 1 jaar. ewoud Reageren
CJ_SA Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 K vint ook raar k heb zelluf een X-Box (nooit wat mis mee ) maar maby doe je het zelf (aan de disc draae terwijl ie in t hoesje zit ofzow) :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.