Nissan Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 (bewerkt) Type: Gemixed Stijl: Gemixed Grootte: Maximum Afbeelding: Onderaan de post Tekst: Rand: Zwart Kleuren: Rood met zwart (achtergrond) Render (optioneel): Geen Extra (optioneel): Links de Los Cabrones met op de achtergrond de Cuban Hermes, rechts de Cholos met op de achtergrond de Cholo Sabre. De Cholo omdraaien zodat hij naar links schiet. In het midden het vertrouwde logo van Grand theft Auto. Dit was de beschrijving van mijn sig Edit: Misschien moeten de afbeeldingen wat vergroot worden. Bewerkt: 18 juli 2008 door Cuban Gangster
David22 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb even wat gemaakt, als je het wat vind regel ik een link naar imageshack:
Nissan Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ziet er goed uit Alleen ziet de Cholo er wat vaag uit.
Nissan Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Sorry voor de dubbelpost, maar ik doe een andere sig aanvraag daar deze niet in de buurt komt van wat ik super graag wil hebben. David22, kun je de link per PB naar me sturen wanneer je die hebt?
Recommended Posts