Jump to content

Tip: Gracie als Random Character

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi :puh:

Ergens in Alderney zit Gracy als Random Character. Als je naar haar toegaat, krijg je een cutscene, waarin ze schreeuwt dat jij (Niko, de ontvoerder) er weer is en ze om hulp schreeuwt van haar mafia-vrienden. Dit kan je dus overkomen wanneer je gewoon Random haracters wilt ontmoeten. Bij sommigen hoef je niet te schieten, dus soms loop ik met lage health rond.

Nu de cutscene voorbij is, en als je weinig health hebt, hoef je niet bang te zijndat je snel doodgaat. Ren gewoon snel naar een plek aan de andere kant van de straat waar je niet geraakt kunt worden. (Bijvoorbeeld achter een hoge auto). Je moet wel kunnen staan, omdat je je mobiel pakt ^_^. Bel 911 en kies voor de politie. Herhaal dit een paar keer totdat er zo'n 5 politiewagens = 10 agenten zijn. De mafia is ondertussen op je door blijven schieten, en de politie ziet dat. (Je moet zelf natuurlijk niet gaan schieten). Dus de politie knapt het werk voor je op. :D Nadat de bewakers van Gracie die voor het huis staan dood zijn, rennen de agenten binnen, en knallen de rest overhoop. Als je te lui bent om te wachten kun je nog op ze 'richten, niet schieten met een AK/M4. Die kunnen ver inzoomen en nog een lock-on hebben. Dan zie je hoeveel health de mafiamensen nog hebben. Maar vuur NIETS af, de politiemensen komen dan achter jou aan. Dat is nou nét niet wat je wilde hebben, een legertje dikke agenten én de mafia achter je aan. :clown:

Zo, mission passed, een hoop mafiamensen vermoord, zonder maar ook 1 kogel af te hebben gevuurd. Ohja, probeer dit eens in andere missies, misschan kan dat ook. Maar meestal is die functie dan geblokkeerd.

Veel geluk! :D

Geplaatst:
Hoi :puh:

Ergens in Alderney zit Gracy als Random Character. Als je naar haar toegaat, krijg je een cutscene, waarin ze schreeuwt dat jij (Niko, de ontvoerder) er weer is en ze om hulp schreeuwt van haar mafia-vrienden. Dit kan je dus overkomen wanneer je gewoon Random haracters wilt ontmoeten. Bij sommigen hoef je niet te schieten, dus soms loop ik met lage health rond.

Nu de cutscene voorbij is, en als je weinig health hebt, hoef je niet bang te zijndat je snel doodgaat. Ren gewoon snel naar een plek aan de andere kant van de straat waar je niet geraakt kunt worden. (Bijvoorbeeld achter een hoge auto). Je moet wel kunnen staan, omdat je je mobiel pakt ^_^. Bel 911 en kies voor de politie. Herhaal dit een paar keer totdat er zo'n 5 politiewagens = 10 agenten zijn. De mafia is ondertussen op je door blijven schieten, en de politie ziet dat. (Je moet zelf natuurlijk niet gaan schieten). Dus de politie knapt het werk voor je op. :D Nadat de bewakers van Gracie die voor het huis staan dood zijn, rennen de agenten binnen, en knallen de rest overhoop. Als je te lui bent om te wachten kun je nog op ze 'richten, niet schieten met een AK/M4. Die kunnen ver inzoomen en nog een lock-on hebben. Dan zie je hoeveel health de mafiamensen nog hebben. Maar vuur NIETS af, de politiemensen komen dan achter jou aan. Dat is nou nét niet wat je wilde hebben, een legertje dikke agenten én de mafia achter je aan. :clown:

Zo, mission passed, een hoop mafiamensen vermoord, zonder maar ook 1 kogel af te hebben gevuurd. Ohja, probeer dit eens in andere missies, misschan kan dat ook. Maar meestal is die functie dan geblokkeerd.

Veel geluk! :D

WaW !! ik wist dat je mensen kon laten arresteren als ze je aanvallen door de politie maar zo een missie beinvloeden heb ik nog nooit gedaan :puh: heel goed gevonden :tu::Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ja :D

Ik ben toevallig vandaag net Gracie tegengekomen, en heb het dus niet toe kunnen passen, Maargoed.

Ik wist dat, hoevaker je belt hoe meer polities er komen.

Ook vaak ga ik in South Bohan een beetje knokken (daar zijn meer burgers die terug vechten, ook in Dukes/Broker) of val ik taxi chauffeurs aan, en als ze dan tegen mij gaan vechten, ga ik een beetje ontwijken en wachten tot de politie komt, en laat ik ze arresteren.

:sigaar:

Geplaatst:
Ja :D

Ik ben toevallig vandaag net Gracie tegengekomen, en heb het dus niet toe kunnen passen, Maargoed.

Ik wist dat, hoevaker je belt hoe meer polities er komen.

Ook vaak ga ik in South Bohan een beetje knokken (daar zijn meer burgers die terug vechten, ook in Dukes/Broker) of val ik taxi chauffeurs aan, en als ze dan tegen mij gaan vechten, ga ik een beetje ontwijken en wachten tot de politie komt, en laat ik ze arresteren.

:sigaar:

ik vindt haar niet

Geplaatst:

kan te maken hebben met het tijdstip dat je daar bent :Y

ik weet niet hoelaat ze er staat, maar dat zal iemand anders wel weten ;)

Geplaatst:

ik heb ook een tip qua zoiets, bijv. bij een missie van wat onverwachts gebeurt wat je door roman gebelt inplaats dat je naar zo'n missie van hem gaat, als je dan lage health en armor hebt, ga je naar wapenwinkel koop je armor en je belt ambulance en klaar is kees ^_^

Geplaatst:
kan te maken hebben met het tijdstip dat je daar bent :Y

ik weet niet hoelaat ze er staat, maar dat zal iemand anders wel weten ;)

ok bedankt jij ook axio

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Niet voor Gracie, maar ik heb het wel voor andere missies gebruikt.

Is altijd wel lachen :puh:.

Als je toevallig een politie wagen hebt, en dan op de pc gaat op call backup drukken, krijg je ook een aantal politie wagens vrijwel meteen tot je beschikking, maar als ze erachter komen dat je geen agent bent, wordt het vluchten :puh:!

Bewerkt: door Playboy_X
Geplaatst:
ik heb ook een tip qua zoiets, bijv. bij een missie van wat onverwachts gebeurt wat je door roman gebelt inplaats dat je naar zo'n missie van hem gaat, als je dan lage health en armor hebt, ga je naar wapenwinkel koop je armor en je belt ambulance en klaar is kees ^_^

Of je kan gewoon een hotdog eten, scheelt 870 dollar!

Geplaatst:

Erg goed gevonden. Dit is een erg handige tip. Ik ga deze optie eens gebruiken in een missie, eens zien of het dan ook lukt. Als het ook in een missie kan, dan is het helemaal geweldig. ^_^

• 4 weken later...
Geplaatst:

Of je kan gewoon een hotdog eten, scheelt 870 dollar!

of een soda :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...