nick5556 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Hey, Ik ben weer terug, ik heb namelijk gewoon gta weer uit de kast gehaalt. Ik heb nu natuurlijk gelijk een vraagje, kan je gegevens als 10/100 spelers online op de server laten zien op een webpagina? Voor deze shit ken ik genoeg PHP en zo, maar in het pawno gaat het me verstand teboven Nick. Reageren
nick5556 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 www.game-monitor.com En hoe krijg ik die rotzooi op me eigen webpagina? Reageren
Juwayri Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Heb je je al aangemeld? Zo nee: meld je aan en voeg je server toe. Zo ja: Zoek je server op in de server list van Game-Monitor en klik erop. Ga vervolgens naar Website Module. Nu kun je van alles uitkiezen: kleuren, players, etc. Als je dat hebt gedaan zie je onderaan de pagina een HTML code. Als ik me niet vergis moet je die tussen de <body> tags zetten. (Verbeter me als ik dit fout heb) En anders tussen de <head> tags. Veel succes Bewerkt: 19 juli 2008 door Juwayri Reageren
nick5556 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Heb je je al aangemeld?Zo nee: meld je aan en voeg je server toe. Zo ja: Zoek je server op in de server list van Game-Monitor en klik erop. Ga vervolgens naar Website Module. Nu kun je van alles uitkiezen: kleuren, players, etc. Als je dat hebt gedaan zie je onderaan de pagina een HTML code. Als ik me niet vergis moet je die tussen de <body> tags zetten. (Verbeter me als ik dit fout heb) En anders tussen de <head> tags. Veel succes Thanx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.