jorry95 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) waar kom je vaak een merit tegen??? en hoe kun je een motor van SF naar LS brengen zonder codes (het is de NRG-500 dus hij kan een jump halen) Bewerkt: 19 juli 2008 door jorry95 Reageren
Scarcetti Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 De nrg-500 spawnt ook ergens in LS Nee ? In een garage denk ik Kzal gaan kijken op de walkthrough x)). . . Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 De nrg-500 spawnt ook ergens in LS Nee ? In een garage denk ik Kzal gaan kijken op de walkthrough x)). . . De NRG-500 spawnd op de volgende locaties Dus ook in LS. Reageren
Scarcetti Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) De NRG-500 spawnd op de volgende locatiesDus ook in LS. Was ik maar sneller geweest NRG-500 Bewerkt: 19 juli 2008 door Scarcetti Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) waar kom je vaak een merit tegen???De Merit valt onder de 'Class' richfamily volgens het bestand vehicles.ide, dus die zal je waarschijnlijk in de dure wijken kunnen tegenkomen. en hoe kun je een motor van SF naar LS brengen zonder codes (het is de NRG-500 dus hij kan een jump halen)Je gaat op de motor zitten, daarna geeft je gas en vergeet niet te sturen in bochten. Zo kan je van San Fierro naar Los Santos rijden. Maar je kan de NRG ook op twee plaatsen vinden in Los Santos (beide in dezelfde parkeergarage). @ hieronder: Sommige auto's zitten soms idd op slot, maar nog nooit meegemaakt bij een motor en zeker niet de NRG. M'n CJ steelt alle motoren zonder sleutel. Bewerkt: 19 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Scarcetti Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Je gaat op de motor zitten, daarna geeft je gas en vergeet niet te sturen in bochten. Zo kan je van San Fierro naar Los Santos rijden. Je bent nog iets vergeten =P Je moet nog een sleutel in het contact steken, dan kan je pas beginnen =P'p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.