Jump to content

Photoshops onder de 7.0 gratis?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag beste Forummers,

De vraag is simpel: zijn de photoshops gratis te downloaden die onder de versie PS 7.0 zitten? Of is er een programma die erg goed lijkt op Photoshop ?En waarmee je Tutorials van het forum mee kan volgen?

Alvast bedankt.

Miek

Geplaatst:
Is dit nou zo moeilijk :cry: .

Er word hier niet echt veel gereageerd... :puh: op die van mij ook niet pas na een hele tijd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik weet één programma dat freeware is en het dichtste komt bij photoshop, en dat is Paint.NET

(niet te verwarren met het gewone Windows Piant)

het is een uitgebreid programma, maar lang niet zo goed als adobe photoshop. voordeel is dat het freeware is. hier een download link:

>>Paint.NET<<

je kan natuurlijk ook zoeken op google voor gratis downloads van Photoshop (en je zal zeker wat vinden),

alleen behoort dat tot warez denk ik, en dan mag ik niets zeggen daarover :$

je ziet maar ^_^

:cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:
hoeveel kost photoshop :?

de prijzen variëren tussen de 90 euro voor Photoshop 6 (redelijk oude versie trouwens) en €1.474,49 voor Adobe Photoshop Extended 10.0 CS3. Dus erg duur, overigens denk ik daarom ook niet dat er gratis versies bestaan van PS, als je al kijkt naar 6 die ik persoonlijk al prijzig vind. Om alle Photoshops en hun prijzen te bekijken: Bol.com/Photoshop

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...