randolph Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ik had ff een vraag je ik en me kameraad zitten te disukuseren over objects streamen hij zegt als je gaat streamen dat je dan meer dan 150 objects kan hebben alleen ik zeg dat dat nie zo is dat als je ale objects die je hebt niet meer dan 150 kan hebben dus intotaal dat heb ik gehoort dat de server dan onstabiel is als je meer hebt dan 150 objects wie heeft gelijk ?? mvg randolph Reageren
JeGe Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Als je een goede streamer gebruikt word je server er niet onstabiel door ofzo naar mijn weten.. Maar ik moest je vraag 2 keer lezen omdat je geen leestekens enzo gebruikte, dat leest erg ongemakkelijk Reageren
Ophion Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik gebruik zelf een object streamer, en heb tot nu toe nog geen problemen. Wat er wel kan gebeuren als je het als FS gebruikt, dat hij niet wordt geladen, maar dat is op te lossen door /rcon reloadfs NAAM . ^ | ----- Daarom heb ik hem in m'n GM gezet. Ja je kan meer als 150 objecten gebruiken. Reageren
Sandra Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ja je kan meer als 150 objecten gebruiken. ...maar je kan niet meer dan 150 objecten tegelijk zien Een objectstreamer laat alleen de 150 dichtsbijzijnde objecten zien. Reageren
Ophion Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ok dat klopt, maar ehmm... Wie wil nou 150 objecten tegelijk zien? Reageren
randolph Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) oke heel erg bedankt voor jullie reactie:). JeGe k ben meestal te lui om die lees tekens te gebruiken. Maar zal ik de volgende weer we op gaan letten. Bewerkt: 20 juli 2008 door randolph Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.