bromfiets Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ik heb een minibike gedownload, maar de handen zitten niet aan het stuur ze zitten te ver naar voren. hoe verander ik dat? gr. Reageren
Timske Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ik heb een minibike gedownload, maar de handen zitten niet aan het stuur ze zitten te ver naar voren. hoe verander ik dat?gr. Op gtainside zie je 2 goede minibikes en daar zitten een paar bestandjes in.. Download hem hier.. Vervang met de IMG tool de bikev.ifp voor de andere bikev.ifp En een tip, vervang de faggio en pizzaboy allebij voor een minibike.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 volgens ij heeft dat er niks mee te maken, een model zoals de faggio heeft models toegewezen zoals het stuur en de handvatten, het is geprogammeerd dat hij altijd hem aan de handvatten vastpakt. Met die minibike kan het dus zijn dat er of geen handvatten aangewezen zijn of dat ze fout aangewezen zijn. Reageren
bromfiets Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 @timske die minibike's heb ik juist gedownload @wesley hoe zou ik dat kunnen veranderen? weet jij dat toevallig? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Het kán als het goed is wel hoor. Er zou maar een reden zijn dat het niet zou kunnen: als de dff van de mod gelocked is, dan kan je er dus niks aan veranderen(en zelfs niet openen). Verder dacht ik toch dat de plek waar CJ het stuur vast pakt inderdaad dmv zogeheten dummy's in de dff, en dus niet door een .ifp bestand.. Maar goed, ik weet het niet zeker. Ik dacht in ieder geval dat ik bij de NRG-500 wel eens die dummy's had zien zitten. Om even terug te komen op je eigenlijke vraag hoe je dit kan veranderen: Moeilijk . Dan moet je overweg kunnen met een 3d programma, en eer je dat eenmaal goed kan... Dat duurd een lange tijd zeg maar, en dan bedoel ik dus dat de meeste mensen na een week nog maar amper een idee hebben wat ze doen. Een hoop (vrij onnodig) geklooi voor iets kleins dus. Reageren
bromfiets Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik speel ook nog een anders het spel pttm je kan daar met rucks enzo rijden met behulp van zmodeler maak je je eigen auto en dat doe ik dus ik heb al aardig wat ervaring. dus als ik de dummys verplaats is het goed? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Oke, sorry dat wist ik natuurlijk niet! Als je de dummy('s?) verplaatst is dat inderdaad voldoende. Je ziet vanzelf wel welke dummy's je moet verplaatsen lijkt mij. Ik neem aan dat je dan wel weet dat je de textures er wel in moet houden enzo(b.v. door mapje te maken met daarin de dff + de textures, dan dff importen en veranderen, en dan weer exporteren als dff). Moet goedkomen denk ik, succes! btw: Ik gebruik zelf ook Zmodeler voor mijn auto's voor in SA . @Hieronder: Euhm.... waarom reageer je dan?.. Ik zeg net dat het met Zmodeler kan, en hij zegt dat hij daarmee kan omgaan.. dus waarom reageer je dan? Bewerkt: 20 juli 2008 door Mythbuster Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ZModeler 2 heeft geloof ik de juiste plugins om dff van sa te importeren, met 3ds max had ik het uitgevonden. Ik zou niet weten hoe 3ds max of zmodeler 2 werkt, ik heb alleen ervaring met zmodeler 1 Reageren
Timske Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Bromfiets, in me vorige post zat een bestand die bepaald hoe je zit!! Dat is het bikev.ifp bestand.. Daardoor zit je goed op je minibike.. Ik heb hem zelf ook gehad. Maar als je de bikev.ifp niet wilt downloaden goed Maar dan blijf je wel lelijk op je motor zitten Reageren
bromfiets Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 timske waar moet ik dan de bike.ifp inzetten? Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Dat moet gewoon in je gta3.img Reageren
bromfiets Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 hoe werkt dat eigenlijk daar doe ik nooit wat mee Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Timske: Als je voor de rest goed zit, en alleen de handen niet goed aan het stuur zitten, dan hoef je daarvoor niks met die .ifp bestanden te klooien. De dummy's verplaatsen met b.v. Zmodeler is dan voldoende. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.