Thabit Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Ik zoek een redirect script die een lyp.nl domein doorverwijst naar de hele URL, dat .lyp NIET blijft staan, is die dr? Bewerkt: 19 juli 2008 door Thabit Reageren
-Omar- Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Je bedoelt dit? Je gaat naar jouwsite.lyp dan ga je naar jouwsite.jehosting.nl (dit is dan een slecht voorbeeld). Dit kan met Java-script: <script language="JavaScript"> <!-- window.location="http://www.jewebsite.jehosting.nl/demapwaarjewebsiteis/"; //--> </script> Deze code moet je tussen de HTML head tags plaatsen. Dan upload je een html bestand in je root van de host genaamd index.html. Daar plaats je dit in. Dan maak je een map (demapwaarjewebsiteis) en daar plaats je dan je echte website in. Zo deed ik het dan altijd . Veel succes -Omar Reageren
Thabit Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ja klopt, dat script had ik al gevonden, alleen blijft er dan bovenin nog wel jouwnaam.lyp.nl staan. Maar laat maar, .nl adres is al onderweg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.