Jump to content

Sexshop

Recommended Posts

Geplaatst:

SA Player heb gelijk, zou tof geweest zijn als je dat kon overvallen zoals in vice <_<

in LV (mischien ook in andere dat weet ik niet) staat een pooier naar sex filmpies of dvd's of watever te kijken, heel jammer dat je die jas nergens kan kopen.

dikke pooier jas heb die aan

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mathiz

4

• jojogta3

3

• diehard

3

• Kraay

3

Geplaatst:

toen SA nog niet uit was had ik ergens gehoord, weet niet meer waar, dat je in SA die hoeren echt met CJ zag wippen als je ze in de auto nam, ik ging dat proberen, maar toen zaten ze alsnog voor hun uit te kijken net zoals in de vorige delen,

kortom er zijn zoveel dingen waarvan gezegd wordt dat ze erin zitten maar dat niet gebeurd :o

Geplaatst:
toen SA nog niet uit was had ik ergens gehoord, weet niet meer waar, dat je in SA die hoeren echt met CJ zag wippen als je ze in de auto nam

Dat is waar.

Je moet alleen naar een afgelegen plekje gaan.

Geplaatst:
toen SA nog niet uit was had ik ergens gehoord, weet niet meer waar, dat je in SA die hoeren echt met CJ zag wippen als je ze in de auto nam, ik ging dat proberen, maar toen zaten ze alsnog voor hun uit te kijken net zoals in de vorige delen,

kortom er zijn zoveel dingen waarvan gezegd wordt dat ze erin zitten maar dat niet gebeurd :o

Zoiets heet een gerucht ;) Ze hebben zoveel gezegd ... en daarvan zijn heel veel dingen er niet ingekomen...

Geplaatst:
in alle politie bureaus ligt een dildo

je moet er wel in kome

edit by gta sa player:DUH!!!!!!:

jij hebt echt iets met spammen h'e?

maar ontopic:ik weet niet eens waar die sexshop is :lol: maar kan mij ook niet boeien

ik vind het maar onzin net zoals die 24/7 shops ook nix te doen <_< <_<

ja daar heb je gelijk in

eigenlijk moet je er ook in kunnen winkelen of de zaak beroven

verbetering voor de volgende keer :D

Geplaatst:
ik had ergens gelezen dat je ergens een Vibrator in het spel kon krijegn

Dat kan in alle politiebureaus dacht ik.

ja klopt,

ook zo lekker in de sexshop kan je geen dildo kopen maar je kan er wel 1 in een politiebureau vinden ;)

Ze hadden beter de stripclubs en sexshops samen in 1 gebouw kunnen gooien

ik had niet eens door dat er stripclubs waren :puh:

Geplaatst:
ik had niet eens door dat er stripclubs waren  :puh:

:blink: dan mis je toch echt wat :blink: :puh:;)

o waar zijn ze dan :D

Geplaatst: (bewerkt)

ja nou ik weet het niet precies maar ik weet wel dat dat ene rondje rechts boven in LS is een strip club :puh:

Bewerkt: door Mathiz
Geplaatst: (bewerkt)

Er staan wel stripclubs op, er mist alleen 1 bij LS.

Maar maakt niet uit deze topic ging over: Sexshop, laten we maar bij die naam houden en niet bij stripclubs.

Edit: de blauwe stippen zijn voor strip slubs:

hier

Bewerkt: door X-TX14-2
Geplaatst:
SA Player heb gelijk, zou tof geweest zijn als je dat kon overvallen zoals in vice <_<

in LV (mischien ook in andere dat weet ik niet) staat een pooier naar sex filmpies of dvd's of watever te kijken, heel jammer dat je die jas nergens kan kopen.

hihi 2 mensen zijn het met me eens. ;)

ontopic:je hebt ook een stripclub in lv bij de strip lekker duidelijk he hihi :puh:

Geplaatst:

waar staat die pooier dan die wil ik wel is zien :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...