Morpheus 83 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 het is geen vibrator, maar een dildo. En je kan er verder niks mee, je kan alleen maar mensen er mee in elkaar meppen. Reageren
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 et slaat eigenlijk nergens op:P:P die dildo's zijn super groot Nou als een vrouw die in der *** moet hebbe dan zou ik niet blij weze als ik die vrouw was haha :D:P :o Reageren
Mathiz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 het is geen vibrator, maar een dildo.En je kan er verder niks mee, je kan alleen maar mensen er mee in elkaar meppen. en ze aan je vriendin geven Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Ze zijn ook nog eens super hard je slaat er gewoon mensen mee dood :blink: CJ maakt ook soms z,n onderwaartse beweging met die dildo als je op O druk dat doe ik altijd bij z,n hoertjes op straat ---au--- Reageren
tom Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ge moet eens met een sluipschutters geweer op die boekske richten da zij de zelfde (sex) plaatjes als in gta vc ps:allemaal een gezelig pasen en veel eieren Reageren
Kraay Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ge moet eens met een sluipschutters geweer op die boekske richten da zij de zelfde (sex) plaatjes als in gta vc ps:allemaal een gezelig pasen en veel eieren srry, maar welke boekjes Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ge moet eens met een sluipschutters geweer op die boekske richten da zij de zelfde (sex) plaatjes als in gta vc ps:allemaal een gezelig pasen en veel eieren srry, maar welke boekjes die boekskes in de sexshops Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.