Rikketik89 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb net de platinum editie van GTA SA gekocht voor op de pc. Alleen ben ik nu eigenlijk wel benieuwd vanaf wanneer de andere twee steden beschikbaar worden? Want tot nu toe kan ik alleen maar in Los Santos spelen. Worden die twee steden beschikbaar wanneer je op een bepaald percentage zit of moet je hiervoor iets extra's doen om ze vrij te spelen? Alvast bedankt! Reageren
JeGe Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Na de missie The Green Sabre word je in een cutscéne naarde Badlands gebracht (het bos gebied). Na de missie Are you going to San Fierro moet je naar de 2e stad genaamd San Fierro. En ik weet niet meer na welke missie je naar de 3e kan Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Als je de hoofdmissies gaat doen, zul je steeds verder komen. Daarvoor zijn de andere twee steden (San Fierro en Las Venturas) nog afgesloten door middel van barricades en zul je er een 4 sterren wanted level oplopen. Na de missie 'The Green Sabre' zal je in de Badlands komen, San Fierro valt dan zonder wanted level te betreden. Na 'Are You Going to San Fierro?' (je raadt het al) zal je er ook nog missies krijgen. Na 'Yay Ka-Boom-Boom' zal je ook naar de Desert kunnen en er missies spelen. Las Venturas wordt dan ook bereikbaar. Na de vliegschool-missies, 'Learning to Fly', zal je ook in Las Venturas missies kunnen spelen. Nadat je 'A Home in the Hills' hebt gedaan, zul je weer terugkeren in Los Santos. Dit alles valt ook nog na te kijken op het uitgebreide Missieoverzicht van GTA San Andreas op WikiGTA. Veel plezier met GTA San Andreas! Bewerkt: 19 juli 2008 door VWO-er Reageren
Rikketik89 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Als je de hoofdmissies gaat doen, zul je steeds verder komen. Daarvoor zijn de andere twee steden (San Fierro en Las Venturas) nog afgesloten door middel van barricades en zul je er een 4 sterren wanted level oplopen.Na de missie 'The Green Sabre' zal je in de Badlands komen, San Fierro valt dan zonder wanted level te betreden. Na 'Are You Going to San Fierro?' (je raadt het al) zal je er ook nog missies krijgen. Na 'Yay Ka-Boom-Boom' zal je ook naar de Desert kunnen en er missies spelen. Las Venturas wordt dan ook bereikbaar. Na de vliegschool-missies, 'Learning to Fly', zal je ook in Las Venturas missies kunnen spelen. Nadat je 'A Home in the Hills' hebt gedaan, zul je weer terugkeren in Los Santos. Dit alles valt ook nog na te kijken op het uitgebreide Missieoverzicht van GTA San Andreas op WikiGTA. Veel plezier met GTA San Andreas! Heel erg bedankt voor je uitleg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.