[B]ig [S]moke Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Ik weet FF niet zo gauw wáár het is maar het is bij dat huis waar je Graci Ancelottie moet heen brengen.. ik kom later wel met SNAPMAP.. Dus loop naar boven en dan als je boven bent,, rechts een muurtje op klimmen en dan als je er over heen bent zit je op een dat waar niemand kan komen ,, Geen politie,, aleen Heli'S Bewerkt: 19 juli 2008 door [B]ig [S]moke Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 mij maakt het niet zoveel uit ik neem gwn een heli en land op een dak waar ik kan snipen Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Hmm, er zijn eigenlijk best veel van dit soort plekjes. Als je 't mij vraagt is dit een onzintopic. Reageren
nljesse Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 we kunnen wel dat we alle goede sniper plekjes op een kaart zetten en hier posten en dan is het wel een nuttige topic Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Je kunt ook gewoon sniperen vanaf de plekje die je met de Raamlift kan bereiken, je kunt ook onderweg gewoon op L1 drukken, en schieten. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Klik Dan stel ik voor dat iedereen zijn plekjes op de kliklink post. Bewerkt: 19 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ga gwn met een heli op een dak zonde voor al die moeite Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ga gwn met een heli op een dakzonde voor al die moeite Als 't dak te hoog is heb je er ook niks aan he. Je moet niet boven op Rotterdam Tower gaan staan ofzo xD Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ga gwn met een heli op een dakzonde voor al die moeite Als 't dak te hoog is heb je er ook niks aan he. Je moet niet boven op Rotterdam Tower gaan staan ofzo xD Dan zie je niemand Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ga gwn met een heli op een dakzonde voor al die moeite Als 't dak te hoog is heb je er ook niks aan he. Je moet niet boven op Rotterdam Tower gaan staan ofzo xD Dan zie je niemand Nee precies, op 't kopje koffie van 't Blijheidsbeeld ook niet. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 niet op de allerhoogste ik bedoel gwn een woning met wat bescherming^_^ Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 niet op de allerhoogste ik bedoel gwn een woning met wat bescherming^_^ Dan moet je toch in de flats van Northwood zijn :') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.