Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Voetbal

Soort design: Signature

Size design: 500X200

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: Ik lever hem in na jouw ;)

Succes! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil graag de battle met je aangaan! Ik heb alleen nu nog een battle lopen (laatste dag vandaag). Dus ik lever mijn signature vannacht of anders morgen ochtend in :)

Net klaar! Deze lever ik in:

sigronaldvoetbalv3if5.png

Succes :)

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Global: joun sig is super mooi, vooral die effecten en de kleur. een tip voor de volgende keer nooit meer een C.Ronaldo render gebruiken. :kots: (grapje*) 7.9/10

kloep: joun sig is minder mooi je achtergrond is te geel, aangezien Kaka uit brazilië komt kon je wel wat groen gebruiken. en het contrast is iets te hoog. verder is joun render best mooi. 6/10

mijn stem: Global

Geplaatst:

Kloep, jouw signature spreekt mij eerlijk gezegd niet aan. De achtergrond heeft dezelfde eentonige kleur geel met links zo her en der wat effecten, terwijl je rechts dezelfde gele massa ziet. De tekst past ook niet. De kleur wel, het font niet. Jouw naam rechtsonderin is ook niet mooi geplaatst. Probeer hem volgende keer gewoon in een hoekje te zetten en niet gedraaid, dat levert vaak een mooier effect op.

Global, jouw sig is daarintegen zeer geslaagd. Goed kleurgebruik en de achtergrond is daardoor, mede door effecten, veel meer opgevuld. De tekst is ook mooi geplaatst, goed font... Daar heb ik niets op aan te merken. Alleen je eigen naam.. Hetzelfde als hierboven, persoonlijk zou ik hem mooier vinden als hij in een hoekje staat.

Mijn stem gaat dus naar Global.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...