Jump to content

Wallpapers: Lamborghini Gallardo LP560-4!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee guys,

Woensdag, 16 juli ging ik een lekker dagje spotten in Amsterdam, P.C Hooftstraat. We waren er bijna, toen we een afslag namen. Wij komen van boven, en je sluit aan bij een andere weg en die komt uit een tunneltje. We werden toen ingehaalt door een Porsche Cayman S. Ik besloot me camera aan te zetten. Net op dat moment, hoorde ik een luid gebrul achter me en werden we ingehaalt door de aller nieuwste Lamborghini, namelijk de Lamborghini Gallardo LP560-4!! Ik maakte toen 2 foto's, tot dat we stil stonden voor het stoplicht. Ik rende de auto meteen uit, en maakte echt zo veel mogelijk foto's, en dit zijn ze:

p1010263xl7.jpg

Links de witte Cayman S, en rechts de Lamborghini. Helaas wel bewogen, omdat ik zo super blij was

p1010264ku5.jpg

Gelukkig niet bewogen! :)

p1010265fw5.jpg

Eerste foto uit de auto

p1010266oh9.jpg

p1010267ve3.jpg

p1010268tn1.jpg

p1010269bh4.jpg

p1010270iu6.jpg

Na deze foto was het stoplicht helaas op groen... :(

Toen het stoplicht op groen was, ging hij nog heel hard optrekken! En wat een geluid!!! _O_

En als je weet, dat deze auto in totaal nog maar 7x is gespot, en 1x in Nederland (door mij) en 1x in België (door iemand anders, zelfs op Belgie's kenteken!) snap je wel dat dit een echte topspot is!

Link naar mij spot in Nederland: http://spots.autogespot.com/viewimages.php...815072008173202

Link naar alle gespotte Lamborghini Gallardo LP560-4's: http://spots.autogespot.com/viewcars.php?v...lardo%20LP560-4

Rate's and comment's please ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie auto man met die cayman S er ook nog bij ;)

6,5

wel jammer dat er op de 2de foto een stukje van je binnekant van je auto derop staat.

BYE

Bewerkt: door raymono
Geplaatst: (bewerkt)

Goeie foto's. Maar ik heb 'm ook al gezien. Is wel mooi. Heel misschien gaat m'n pa die kopen. Onze Renault Clio V6 weg (uniek in Nederland, enigste gele) en die ervoor in de plaats. Hier link voor de Clio V6

Ik ga vaak naar racecircuits in NL en D. Daar zie je zat auto's. Ik had een keer de hele Porsche GT3 RS club gezien. Mijn pa kent de importeur van Lambo, Ferrari, Lotus enz.

Bewerkt: door GTAGijsso
  • 3 weken later...
Geplaatst:
tekst + foto's

8/10

Stoere wagen, deze zou vet veel geld kosten :7

Maar dat is wel erg logisch ^_^

Maar wel goede spots :Y

Geplaatst:

Tekst + foto's

8/10

Stoere wagen, deze zou vet veel geld kosten :7

Maar dat is wel erg logisch ^_^

Maar wel goede spots :Y

Maar 2ton. :7 Bedankt voor je reactie! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...