Jump to content

Hij wil niet meer installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben Bart, en nu ik een goeie laptop met Vista heb, wil ik eindelijk san andreas is gaan uit spelen.

Maar, nu wil ik hem installeren, en halverwege geeft hij een foutmelding, dan doe ik negeren. Start ik het spel op, en dan laad hij het spel, en dan krijg ik de windows foutmelding. Wat doe ik fout..

Geplaatst:
wat voor `n foutmelding is het?

het zou kunnen dat je laptop het spel niet aankan.

Mijn ouwe pc trok hem ook. Dus dat lijkt me stug. 3gb ram, 2.10 gh, 256 mb ati kaart, centrino huppelepup, hij is even aan het installernen. Even wachten tot de foutmelding ^_^

Geplaatst:

De minimale en aanbevolen systeemeisen staan in de readme van het spel en tevens op wikigta: >klik hier< Lees ook eerst >>dit topic<< (Lees dit eerst! bovenaan dit subforum) met wat tips m.b.t. Vista. Wel handig inderdaad als je ook aangeeft wat de foutmelding is en niet alleen dat er een foutmelding is. Succes ^_^

Geplaatst:

Oke de foutmelding luid als volgt:

The file huppelepup, doesn't match the file in the setup cab file. The medium from witch you are running the setup maybe corrupted; contact your software vendor

Geplaatst:

Je hebt dus een probleempje met de DVD, misschien een kras misschien wat anders. Dat is via een forum lastig te bepalen. Lees ook even de readme door, daar kunnen misschien antwoorden in staan voor je probleem. En 'huppeldepup' maakt het er ook niet eenvoudiger op, een screen v/d foutmelding is in zo'n geval toch de eenvoudigste maar ook de duidelijkste manier om aan te geven wat de foutmelding is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...