HotChik Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ik vind um nie super >>> Door Dizzee: Welkom op het forum. Elk forum heeft zo z'n regels en dit is niet de juiste manier waarop je rate/op een sig reageert. Lees de Graphics showroom regels onder het kopje 'RATEN' hoe je dit op een goede manier doet.<<< Reageren
M4X Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Leuke signature Arthis, erg strak en mooi. Er zijn wel nog een hoop dingen die je zou kunnen verbeteren, om te beginnen de render. De render is erg scherp en overbelicht, terwijl de achtergrond juist donker en wazig is, wat in contrast met elkaar niet zo heel mooi is. Ook is de render een beetje klein waardoor de achtergrond kaal is, en dat kan je dus simpel voorkomen. Het lichteffect vind ik ook niet optimaal, in plaats van de wat lichtere brushes aan de rechterkant te plaatsen kan je ze beter om de render heen plaatsen om het lichteffect wat echter te laten lijken. Verder is de tekst prima qua plaatsing, lettertype, en effecten, maar het is jammer dat je er niets speciaals mee hebt gedaan om het net wat opvallender en leuker te maken om te zien. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de border, die ik ook wat te dik vind 78% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.