Jump to content

Lotus Europe SE wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst:

Eeeej,

Ik heb De Lotus Europe SE gespot en die is nog maar 1 keer door mij gespot en 1 keer door iemand anders :D dus de eerste 2 spots in europa van die auto.

Toen ik hem zag was ik van plan om naar huis te gaan want ik zat in amsterdam en toen zagen we die auto op de andere baan en wij gingen er achter aan en toen opeens waren we hem kwijtgeraakt en toen was ie aant parkeren en toen ging ie ineens weer weg en toen ging die ergens naartoe waar zovat geen een auto stond en daar ging die toen parkeren en toen heb ik paar foto's gemaakt en hier zijn ze ;)

post-87533-1216475607_thumb.jpg

post-87533-1216475615_thumb.jpg

post-87533-1216475624_thumb.jpg

Geplaatst:

Inderdaad zeldzaam wagentje. :puh: Maar het is een Lotus Europa SE, geen Europe. ;)

Foto1

Best mooi. Alleen was hij mooier als die man op de fiets weg was, want nu is dat niet echt mooi.. En mischien wat dichterbij.

Foto2

Deze foto is ook niet echt mooi, omdat je aan de voorkant een stuk van de auto er niet op heb staan. Dat is wel jammer.

Foto3

Deze foto is juist wel weer mooi! Dat schuine effect is mooi. Dit is echt een mooie foto. Maar, dat komt denk ik ook wel een beetje door de omgeving.

Cijfer intotaal: 6,7.

Succes! ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik wil niet veel zeggen, maar ik zag laatst ook zo een bij de IKEA in Duiven staan, een rode :$

Ik wet dat dat een andere lotus zou geweest zijn want deze is echt heel zeldzaam. ;)

Bewerkt: door raymono
Geplaatst:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik zag laatst ook zo een bij de IKEA in Duiven staan, een rode :$

Ik wet dat dat een andere lotus zou geweest zijn want deze is echt heel zeldzaam. ;)

Nee, het was dezelfde, over de kleur was ik niet 100% zeker want er stond ook een Porsche naast, die kon ook rood geweest zijn.

Geplaatst:

Nee, het was dezelfde, over de kleur was ik niet 100% zeker want er stond ook een Porsche naast, die kon ook rood geweest zijn.

Dan moet iemand die ff spotten :puh:

Geplaatst:

Waarschijnlijk bedoel je de Lotus Europa S? Die is iets minder zeldzaam dan deze. ;)

Geplaatst:

Waarschijnlijk bedoel je de Lotus Europa S? Die is iets minder zeldzaam dan deze. ;)

Ja en anders had iemand die allang gespot ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...