GekkieJ01 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Goedenmiddag, Ik heb een vraag over de dichte oplegger die op wikigta staat. Er staat namelijk dat hij gesloten oplegger heet maar wat is de echte naam ervan? Ik heb namelijk een trailer gedownload en die wil ik modden tot de gesloten trailer maar elleen met SAMI staat geen gesloten oplegger, Artict1 of wat. Ik wil dit graag weten. Dankjewel. Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Was dat geen 'Petrol'? Een echte naam is er niet voor, maar je kunt wel het één en ander halen uit de codenaam: PETROTR. Dat lijk me een afkorting voor 'Petrol Trailer', oftewel benzine-aanhanger. Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Ik denk dat je met een aantal dingen in de war bent, want ik word er eerlijk gezegd niet geheel wijs uit wat je nu precies bedoelt . De link die je net gaf, gaat over de 'Tankoplegger' (voor de Tanker). Zijn codenaam (die in het spel, zijn afkorting in de codes) is PETROTR. Je hebt het daarna over een 'Gesloten oplegger', wat ik op de pagina van de 'Tankoplegger' weer terugvond tussen 'Uitvoeringen'. Het klopt dat SAMI niet met de code-namen werkt, SAMI gebruikt de echte namen en ik kwam ook niet iets dergelijks als Tanker tegen. Bij je modificatie zullen .txd en .dff bestanden zitten, weet je wat de naam daarvan is? Als dat geen zelfgemaakte naam is, maar gewoon met IMG Tool in de 'gta3.img' te vinden valt, zul je het met IMG Tool moeten installeren: veiliger en niet zo moeilijk als de meeste mensen denken. Edit: Heb iets, bij SAMI heb je de naam 'Petro'... Ik raad je aan die even te vervangen. Bewerkt: 19 juli 2008 door VWO-er Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Sorry van m'n late reactie maar het was inderdaad de verkeerde pagina ik bedoel eigelijk dit: http://nl.wikigta.org/wiki/Gesloten_oplegg..._San_Andreas%29 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.