Jump to content

Probleem Bestands Overdracht

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil bestanden op mijn mobiele telefoon zetten. Ik heb de Bluetooth kabel in mijn mobiel en ook in de PC, alleen nou 'pakt' de PC de kabel niet. Wat kan ik eraan doen? De PC geeft de melding dat hij is geinstalleerd en dat ik hem kan gebruiken, maar dan ga ik naar: 'Deze computer > Verwisselbare schijf', maar dan staat er: 'Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station G:'. Wat kan ik eraan doen?

Geplaatst:

Hallo,

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Ik zal beginnen bij een situatie die vaak bij mij voorkomt.

Als ik nu naar 'Mijn computer' zou gaan, zie ik daar erg veel verwisselbare schijven staan, volgens mij voor elke opening in mijn Card Reader eentje. Als ik echter bijvoorbeeld mijn PSP aansluit op de PC, moet ik geen van deze selecteren, maar een nieuwe, namelijk 'I'. Als ik een andere selecteer krijg ik ook het bericht 'Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station ...:'. Logisch, daar zit dan niets in.

Oftewel, mochten er meerdere bij staan, probeer ze dan eens allemaal uit. Je weet maar nooit of het misschien toch net die andere is.

Mocht je zeker weten dat het deze is, klik dan eens met de rechterknop erop en selecteer 'verkennen'. Dan zou hij het wel moeten kunnen openen. Soms wil hij het bij mij raar genoeg openen als en soort programma, als ik gewoon dubbelklik. Probeer dat maar eens uit.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Ik heb ze allemaal geprobeert, maar niks werkt :N. Ik heb op verkennen geklikt: 'Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station G:'. Dubbelklik: 'Plaats een schijf of een ander geschikt medium in station G:'. Dus het werkt niet :N.

Geplaatst:

Hmm, klein vraagje. Als hij geen enkele pakt, hoe weet je dan uberhaupt dat het 'G' moet zijn? Maar goed, wat je eens kunt proberen is het aansluiten van de kabel aan een andere USB port. Je hebt namelijk zogenaamde 'speed 1' en 'speed 2' USB ports. De 'speed 2' zijn vanzelfsprekend beter (ook als merk ik er in de praktijk weinig tot niets van ;) ).

Wat je dus eens moet proberen is de kabel aansluiten op zo'n 'speed 2' port, dat kan nog wel eens helpen. Zit hij daar al op aangesloten, probeer dan gewoon elke andere port uit, dan zit er niets anders op...

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik de kabel er niet in doe, dan Staat G: er niet, en als ik hem er wel in doe, dan staat G: er wel. Ik heb hem in de 2e USB poort gedaan, maar nu staat G: er helemaal niet. Ik heb het echt nodig!!

Ik heb een beetje geknoeid, en nu krijg ik deze melding:

2eandz7.jpg

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Bluetooth is geen verwisselbare schijf zoals bv. een PSP of externe harde schijf genoemd wordt. Tenminste, ik krijg geen G schijf icoon wanneer ik hem aansluit. Enkel een pictogram in de taakbalk.

Maar dat gebeurd enkel wanneer ik hem in de onderste USB poort aansluit, de bovenste werkt niet (?)

Wanneer je de Bluetooth kabel aansluit zou je een geluidje moeten horen, daarna zou je moeten kunnen uitwisselen.

Dmv rechter muisknop op het te verzenden bestand en dan Bluetooth selecteren.

beetje laat trouwens :$

Geplaatst:

ik heb bij mijn bluetooth stick software gekregen heb je er niks van een cd bij ofzo die je moet installeren? anders zoek via google effe voor iets van software ofzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...