Sandro di Pablo Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Dag iedereen, Ik ben bij GTA San Andreas aanbeland bij de Flying School (missie: 'Learning to Fly'). Bij de derde test van deze missie moet je met een Rustler een circuit voltooien waarbij je doorheen corona's vliegt. Het probleem is nu dat ik dat ding niet eens fatsoenlijk van de grond krijg. Ik geef gas (pijltje naar boven), en als de staart van de Rustler omhoog komt, druk ik S (= opstijgen, massa naar achter verplaatsen waardoor de voorkant van het vliegtuig naar boven wijst). Ik geraak hierdoor maar op de helft van de hoogte waarop de eerste corona zich bevindt. De motor begint dan te sputteren en de Rustler geraakt écht niet hoger... Weet iemand hier een oplossing voor? Reageren
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 je moet niet te snel stijgen en gewoon rustig omhoog. Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Je moet vol gas geven en daarna rustig omhoog komen, niet gelijk proberen om op de goede hoogte te komen. Rustig aan, en als je merkt dat hij te snel omhoog gaat, de neus een beetje naar beneden drukken. Zoals je hebt geleerd bij Take Off. Reageren
Sandro di Pablo Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Nope, het lukt me écht niet. Heb ondertussen al 10 keer geprobeerd, maar het vliegtuig wil maar niet omhoog komen. Zelfs achter de eerste corona krijg ik de Rustler niet eens fatsoenlijk op hoogte ... Reageren
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 probeer anders take off nog een keer Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Heb je de wielen wel ingeklapt? Anders kom je ook niet hoog, en zul je na verloop van tijd weer hoogte verliezen waarna je die weer moet terugvinden. Dit doe je (mits je het spel op de PC hebt) met '2'. Op andere consoles weet ik het zo niet. EDIT@Koe Klopt, ik heb nog gekeken... Ik zocht alleen op 'Wielen in/uitklappen', en zag 'Landingsgestel' dus niet staan... Bewerkt: 20 juli 2008 door Donwell Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Op ps2 moet je dan R3 of L3 indrukken (weet niet meer). Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Op andere consoles weet ik het zo niet. Op ps2 moet je dan R3 of L3 indrukken (weet niet meer). dat is r3 Waarom zo moeilijk? De pagina met de besturing is slechts drie muisklikken verwijderd van het forum ... of één klik: >klik< Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 beetje slecht he, het komt als t goed is zelfs nog in beeld dat je je wielen moet inklappen en met welke toets... trouwens, hoe heb je invredesnaam dan wel die andere flying missies gehaald? als je je wielen niet inklapt kom je volgens mij ook bij de vorige missies niet hoog genoeg! en stond het niet in beeld, het stond zeker wel bij de andere vorige missies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.