Bjorntjuhgta Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 kan je nadat je de noobmode hebt geinstalleerd nog de 100% savegame installeren? Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Nee. De Noobmode veranderd iets aan de main.scm en script.img, waardoor savegames die niet met dezelfde twee bestanden draaien het niet meer doen. Om dezelfde reden werken savegames van V1 niet met die van V2 en andersom, en met andere bestanden. Je zult dus of een Noobmode 100% savegame moeten downloaden, of zelf de 100% moeten halen... Reageren
Bjorntjuhgta Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 maar dan moet ik dus weeerr heeeeleemaal overnieuw beginnen??? Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Dat is het gevolg van SCM-modificaties; alle andere savegames zullen niet meer werken, dus je moet inderdaad overnieuw beginnen. Ik meende dat er wel savegames van de Noobmode zijn gemaakt, maar ik weet niet of die nog te downloaden zijn... Reageren
Bjorntjuhgta Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 oke, maar zou je die bestanden niet terug kunnen veranderen? Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Dat kan altijd. Je moet dan gewoon de originele bestanden weer terugzetten. Je moet dan wel de juiste versie hebben, en dit moet je even in de Readme opzoeken. Ga naar de hoofdmap, open de map ReadMe en open het bestand wat zich daarin bevind. Daarin zie je de versie staan, onder 'Readme.txt'. Als je hiervan de juiste weet, download dan de juiste bijbehorende bestanden: V1 Files (Als er V1.00 staat) V2 Files (Als er V2.00 staat) Bewerkt: 19 juli 2008 door Donwell Reageren
Bjorntjuhgta Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) oke, bedankt voor alle info, maar ik had ondertussen al een savegame gevonden. toch bedankt voor alles! maar kan ik met de noobmode ook multiplayer spelen? Bewerkt: 19 juli 2008 door Bjorntjuhgta Reageren
tjoef Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb n00bmode ook en kan zonder probleem online spelen. En zou je me misschien die savegame eens kunnen bezorgen? Of een downloadlink ervan? Want ik heb ook geen zin om zelf voor de 100% te gaan! Groet! Reageren
Kidco5 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik heb n00bmode ook en kan zonder probleem online spelen.En zou je me misschien die savegame eens kunnen bezorgen? Of een downloadlink ervan? Want ik heb ook geen zin om zelf voor de 100% te gaan! Groet! Ik heb er ook één. Hier is ie: Klik Reageren
Bjorntjuhgta Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 hoeft al niet meer. toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.