wackoJacco Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Hoe Gebruik je de parkeerplaats voor het savehouse in gta4? Ik heb een mooie auto van "Brucie" gekregen en voor de deur in het parkeervak gezet. Volgens even het spel opslaan en de auto staat er nog steeds. Is het zo? dat de auto daar altijd weer terugkomt? Als ik een leuke missie doe en ik raak mijn auto kwijt, dan staat ie er niet meer als ik terug kom. Waar is dan die parkeerplaaats voor dan????? Kan iemand mijn vraag beantwoorden?? GRTZ WackoJaccco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) als je hem daar opslaat komt hij altijd weer trug en als je hem verliest heb je pech en hartelijk welkom op het forum Bewerkt: 19 juli 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Welkom op het Forum, wackoJacco! Dat is helaas niet mogelijk, je moet het gewoon op je parkeerplaats laten. Als je een missie doet met die auto en je raakt hem kwijt, ben je hem ook voorgoed kwijt. Ik hoop je geholpen te hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wackoJacco Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 als je hem daar opslaat komt hij altijd weer trug en als je hem verliest heb je pech Dus hij komt alleen terug als ik hem kapot rij, bijv ontploft??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) neej je moet het gwn op je parkeerplaat laten of je moet gwn niet saven EDIT: welkom op het forum Bewerkt: 19 juli 2008 door rjravi1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wackoJacco Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 als je hem daar opslaat komt hij altijd weer trug en als je hem verliest heb je pech Dus hij komt alleen terug als ik hem kapot rij, bijv ontploft??? btw thanks LOL :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 als je hem daar parkeert komt hij altijd trug als je opslaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 als je hem daar opslaat komt hij altijd weer trug en als je hem verliest heb je pech Dus hij komt alleen terug als ik hem kapot rij, bijv ontploft??? Nee, je moet hem daar achterlaten wil je hem terugkrijgen. Jammer, maar helaas. Ik zal je ook nog een tip geven: Houd de Y (of driehoek op PS3) ingedrukt zodat je motor uit staat. Het kan je anders overkomen dat ie wordt gestolen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 en parkeer je auto tegen het verkeer in minder kans dat een andere auto ertegen aan knalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 en als de politie achter je aan komt dan kijk uit dat ze je auto niet gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wackoJacco Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 en als de politie achter je aan komt dan kijk uit dat ze je auto niet gebruiken. Oke Thanks allemaal voor de tips, Ik kan mij nl nog herinneren in Vice city dat de auto's er weer stonden, Jammer maar goede tips,, Tnhks en greetz Wackojacco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 geen dank daarom zijn we ook lid geworden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Hoe Gebruik je de parkeerplaats voor het savehouse in gta4? Ik heb een mooie auto van "Brucie" gekregen en voor de deur in het parkeervak gezet. Volgens even het spel opslaan en de auto staat er nog steeds. Is het zo? dat de auto daar altijd weer terugkomt? Als ik een leuke missie doe en ik raak mijn auto kwijt, dan staat ie er niet meer als ik terug kom. Waar is dan die parkeerplaaats voor dan????? Kan iemand mijn vraag beantwoorden?? GRTZ WackoJaccco Welkom op het forum. Ehmm, hier zijn al meer topics over gemaakt. Maar ik zal het nog maar eens uitleggen hoe ik 't altijd doe, en hoe ik er nog nooit problemen mee heb gehad: Parkeer de auto goed recht op de parkeerplek, en niet op of te dicht bij de stoep. Parkeer de auto in de 'verkeerde' richting, dus min of meer tegen het verkeer in. Parkeer de auto en sluit hem NIET af, laat het liefst zelfs gewoon de lichten aanstaan. Parkeer auto's die je niet kwijt wilt op veilige plaatsen, zoals Broker (ver van de andere auto's af), of voor het huis van Playboy X (rustige straat), of in het hotelachtig iets van Algonquin (het oostsave-huis, daar staan meerdere auto's langs de kant geparkeerd, dus mensen letten daar wel op). Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 nou in broker was ik een keer mijn rode banchee kwijt geraakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 nou in broker was ik een keer mijn rode banchee kwijt geraakt Mijn Romero staat er toch nog altijd mooi :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.