FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 als je hem daar opslaat komt hij altijd weer trug en als je hem verliest heb je pech Dus hij komt alleen terug als ik hem kapot rij, bijv ontploft??? Nee, ik denk dat je Saints Row met GTA IV vergelijkt, bij Saints Row was dit wel namelijk, als je hem liet ontploffen moest je hem eerst repareren voordat je hem kon gebruiken. Dit is niet zo bij IV. Andere tips zijn al gegeven. Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 als je hem daar opslaat komt hij altijd weer trug en als je hem verliest heb je pech Dus hij komt alleen terug als ik hem kapot rij, bijv ontploft??? Nee, ik denk dat je Saints Row met GTA IV vergelijkt, bij Saints Row was dit wel namelijk, als je hem liet ontploffen moest je hem eerst repareren voordat je hem kon gebruiken. Dit is niet zo bij IV. Andere tips zijn al gegeven. Later, Ach, ik vind 't ook fijner zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.