Hummerrule Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb net Gta san andreas gekocht. Heb hem al eens gehad en had heel het spel uitgespeeld. Ik steek em in mijn ps2 en hij geeft aan dat al mijn savegames niet van toepassing zijn op deze versie van gta: san andreas . Kan ik mijn savegames terugkrijgen voor de nieuwe versie of moet ik heb helemaal terug uitspelen? grtz Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb net Gta san andreas gekocht. Heb hem al eens gehad en had heel het spel uitgespeeld. Ik steek em in mijn ps2 en hij geeft aan dat al mijn savegames niet van toepassing zijn op deze versie van gta: san andreas . Kan ik mijn savegames terugkrijgen voor de nieuwe versie of moet ik heb helemaal terug uitspelen? grtz Misschien heb je ooit wel eens je Savegames verwijderd. (Perongeluk) Maar als je geen zin hebt om het spel weer uit te spelen kun je -hier- een 100% Savegame downloaden, veel succes! Reageren
Hummerrule Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb net Gta san andreas gekocht. Heb hem al eens gehad en had heel het spel uitgespeeld. Ik steek em in mijn ps2 en hij geeft aan dat al mijn savegames niet van toepassing zijn op deze versie van gta: san andreas . Kan ik mijn savegames terugkrijgen voor de nieuwe versie of moet ik heb helemaal terug uitspelen? grtz Misschien heb je ooit wel eens je Savegames verwijderd. (Perongeluk) Maar als je geen zin hebt om het spel weer uit te spelen kun je -hier- een 100% Savegame downloaden, veel succes! Nope, ik heb ze zeker niet verwijderd. 100% savegame downloaded is zeer handig, maar op een ps2 is dat niet zo vanzelfsprekend tog? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb net Gta san andreas gekocht. Heb hem al eens gehad en had heel het spel uitgespeeld. Ik steek em in mijn ps2 en hij geeft aan dat al mijn savegames niet van toepassing zijn op deze versie van gta: san andreas . Kan ik mijn savegames terugkrijgen voor de nieuwe versie of moet ik heb helemaal terug uitspelen? grtz Misschien heb je ooit wel eens je Savegames verwijderd. (Perongeluk) Maar als je geen zin hebt om het spel weer uit te spelen kun je -hier- een 100% Savegame downloaden, veel succes! Nope, ik heb ze zeker niet verwijderd. 100% savegame downloaded is zeer handig, maar op een ps2 is dat niet zo vanzelfsprekend tog? Jawel hoor, die kun je -hier- downloaden. Reageren
Hummerrule Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb net Gta san andreas gekocht. Heb hem al eens gehad en had heel het spel uitgespeeld. Ik steek em in mijn ps2 en hij geeft aan dat al mijn savegames niet van toepassing zijn op deze versie van gta: san andreas . Kan ik mijn savegames terugkrijgen voor de nieuwe versie of moet ik heb helemaal terug uitspelen? grtz Misschien heb je ooit wel eens je Savegames verwijderd. (Perongeluk) Maar als je geen zin hebt om het spel weer uit te spelen kun je -hier- een 100% Savegame downloaden, veel succes! Nope, ik heb ze zeker niet verwijderd. 100% savegame downloaded is zeer handig, maar op een ps2 is dat niet zo vanzelfsprekend tog? Jawel hoor, die kun je -hier- downloaden. Hoe krijg ik hem dan op mijn playstation?! Reageren
Donwell Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Klik. Het kost wat geld voor ARMAX, wat werken met overzetten, maar het is mogelijk. Als je geen ARMAX hebt of gaat kopen, dan kun je het beste eens op internet zoeken of een reactie afwachten op iemand die (mogelijk) de oorzaak weet: zelf ben ik niet bekend met de Playstation. Reageren
Hummerrule Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Klik. Het kost wat geld voor ARMAX, wat werken met overzetten, maar het is mogelijk. Als je geen ARMAX hebt of gaat kopen, dan kun je het beste eens op internet zoeken of een reactie afwachten op iemand die (mogelijk) de oorzaak weet: zelf ben ik niet bekend met de Playstation. Ik vind net een cd van armax in mijn kast, genaamd playable cheats volume 5 powered by armax. zometeen proberen, met die usb-stick enzo. Reageren
Bling Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb net Gta san andreas gekocht. Heb hem al eens gehad en had heel het spel uitgespeeld. Ik steek em in mijn ps2 en hij geeft aan dat al mijn savegames niet van toepassing zijn op deze versie van gta: san andreas Waarschijnlijk had je eerst de normale editie gekocht, en ben je nu in het bezit van de Platinum editie. Net zoals savegames in de PC-versie bij V1 en V2 ook verschillend zijn, geldt dit ook voor de Playstation. Je kunt die savegames dus niet meer gebruiken. Althans, niet met de Platinum editie, die jij nu hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.