Woefie Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Hey , ik heb een vraagje over hoe je een checkpoint maakt ? Ik heb namelijk een teamdm gamemode , en daarbij zou ik graag een checkpoint willen voor elk team in elk kamp en als er een vijand in komt dat het team dat erin staat dan wint, Heeft hier iemand een script voor of hoe maak je dit? mvg , woef Bewerkt: 19 juli 2008 door Woefie Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Daar is eens een tutorial over geschreven: Checkpoints & AdminArea. Bovenaan dit forum vind je ook de Pawn Tutorial List, daar vind je dus ook nog meer tutorials.. raad je aan eens een kijkje te nemen. Veel plezier nog met Pawn Reageren
Woefie Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Daar is eens een tutorial over geschreven: Checkpoints & AdminArea. Bovenaan dit forum vind je ook de Pawn Tutorial List, daar vind je dus ook nog meer tutorials.. raad je aan eens een kijkje te nemen. Veel plezier nog met Pawn die heb ik al eens gehad maar het is anders dan dat ik graag wou Reageren
JeGe Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Daar is eens een tutorial over geschreven: Checkpoints & AdminArea. Bovenaan dit forum vind je ook de Pawn Tutorial List, daar vind je dus ook nog meer tutorials.. raad je aan eens een kijkje te nemen. Veel plezier nog met Pawn die heb ik al eens gehad maar het is anders dan dat ik graag wou Leg dan uit hoe jij het graag wilt? Reageren
Woefie Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Daar is eens een tutorial over geschreven: Checkpoints & AdminArea. Bovenaan dit forum vind je ook de Pawn Tutorial List, daar vind je dus ook nog meer tutorials.. raad je aan eens een kijkje te nemen. Veel plezier nog met Pawn die heb ik al eens gehad maar het is anders dan dat ik graag wou Leg dan uit hoe jij het graag wilt? lees mijn eerste post dan Reageren
Ophion Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Er is een duidelijke link gegeven van een duidelijke tutorial over hoe je checkpoints maakt. Je moet gewoon de stappen volgen. PS. Mocht je het nog niet snappen, kun je altijd mij even een PM sturen. Reageren
Loewie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hij bedoelt als de attackers ofzo in die checkpoint gaat dat de attackers dan winnen Reageren
WackoX Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Zoiets als: public OnPlayerSpawn(playerid) { switch (gTeam[playerid]) { case TEAM_COPS: { SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, GROTE); //Doe bij X, Y, Z de coordinaten van de checkpoint dat TEAM_COPS moet veroveren } case TEAM_GROVE: { SetPlayerCheckpoint(playerid, X, Y, Z, GROTE); //Doe bij X, Y, Z de coordinaten van de checkpoint dat TEAM_GROVE moet veroveren } } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { switch (gTeam[playerid]) { case TEAM_COPS: { //Doe hier wat er moet gebeuren als TEAM_COPS een checkpoint in gaat } case TEAM_GROVE: { //Doe hier wat er moet gebeuren als TEAM_GROVE een checkpoint in gaat } } return 1; } Bewerkt: 20 juli 2008 door WackoX Reageren
Loewie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ja, zoiets al ongeveer maar 1 team moet verdedigen en het ander team moet aanvallen en het aanval team moet in die checkpoint gaan en dan is het aanval team gewonnen Reageren
Loewie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 En welke grote moet ik pakke? Reageren
WackoX Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 En welke grote moet ik pakke? Licht er aan hoe groot je hem wilt, ik doe altijd 6 tot 8 Reageren
Loewie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ok, maar kun je mij is een volledig script tonen dat de defenders de checkpoint moeten verdedigen en de attackers naar de checkpoint moeten gaan en als die daar ingaan dat dan de attackers winnen Reageren
Ophion Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Je kan het beter eerst zelf leren, voordat je alles gaat overnemen. Misschien bestaat die gamemode die jij wil hebben wel niet eens, en ben je weer terug bij af. Probeer eerst eens alle tutorials uit, heb je dat een beetje onder de knie, dan kun je echt een gamemode gaan scripten. Reageren
Loewie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Je kan het beter eerst zelf leren, voordat je alles gaat overnemen.Misschien bestaat die gamemode die jij wil hebben wel niet eens, en ben je weer terug bij af. Probeer eerst eens alle tutorials uit, heb je dat een beetje onder de knie, dan kun je echt een gamemode gaan scripten. Jawel, zo'n gamemode's bestaan wel maar die checkpointtutorial van Sandra is nie wa ik wil Reageren
Sandra Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hier, ik heb voor je vlug een simpele gamemode geschreven. - 2 teams: Aanvallers en Verdedigers - 1 Checkpoint in Grovestreet. - Het doel van de Aanvallers is om in de checkpoint te bereiken. - Het doel van de Verdedigers is om te voorkomen dat de aanvallers in de checkpoint komen. - De aanvallers spawnen bij WangCars (San Fiero), de verdedigers in Grovestreet (Los Santos). Neem eens een kijkje in dit script en ik hoop dat je er wat van leert http://sandra.pastebin.com/f186a073 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.