bart12345 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 als ik gta san andreas wil opstarten dan komt er " kan entrypoint van procedure vorbis_synthesis_halfrate niet vinden in DLL -bestand vorbis.dll" heeft iemand een oplosing? of kan iemand voor mij de file sturen? ik heb hem al eens gednownload maar hij werkte nog steets niet owja probeerde cleo3 te instaleren maar dat lukte niet. dus heb ik hem verwijdert en daarna deed hij het niet meer Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Dat kan inderdaad dan ergens fout zijn gegaan, Cleo gebruikt inderdaad een andere VorbisFile.dll (deze zit ook in het pakket). Ik heb mijn VorbisFile.dll even voor je geupload.. klik (ik heb het zelf ook geïnstalleerd, maar dit heb ik volgens mij geüpload voor die installatie). Reageren
bart12345 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) hij lukt nog steeds niet kan iemand alle files van de hoofdmap voor me uploaden ?? Bewerkt: 19 juli 2008 door bart12345 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.