Timske Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Als je GTA United instraleert, en je gaat gta spelen.. Gaat je gta dan sloom als je bijvoorbeeld op een laptop speelt? Of maakt dat niet veel uit Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Hangt er vanaf of je systeem specs wel voldoen aan die van GTA San Andreas. Als je wel aan de mininum eisen voldoet, maar niet aan de aanbevolen, kan je best problemen gaan ondervinden. Je kan altijd herinstalleren, als je er problemen van ondervindt.. Reageren
JayKay Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 De meeste laptops zijn niet echt geschikt voor spellen (je hebt natuurlijk uitzonderingen). Je kunt er vaak ook geen extra videokaart in doen of vaak geen extra intern geheugen, daarvoor is een laptop te klein. Bij mijn broertjes laptop bijvoorbeeld (die heeft ook GTA geinstalleerd) valt die opeens zomaar uit, tijdens het spelen . En als je niet precies weet wat je specs zijn van je laptop, kijk je even bij Systeeminfo (Start -> Alle programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Systeeminfo) en vergelijk je die met GTA United. Succes! Reageren
.Senne Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 op mijn oude pentium 4pc'tje werkte die mod goed pentium 4 = volgens mij zwakker dan de meeste laptops van nu ik denk dat het deftizou werken dus greetz_ Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb de mod zelf een aantal keer gebruikt maar later weer gedeinstalleerd wegens....ja hoor, saaiheid, lol. Ik had zelf nergens last van, geen haperige stukjes ofzo. Soms wel wat bugs maarja er zijn geen mods die perfect zijn. Verder nooit problemen meegehad. Ik denk dat het aan je specs ligt. En zoals eerder gezegd, de meeste laptops zijn niet gemaakt voor games. (meer voor bedrijven, kantoorbanen ) Mr. Sugo. Reageren
JeGe Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Sorry dat ik het vraag maar wat is GTA United? :$ Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Sorry dat ik het vraag maar wat is GTA United? :$ GTA United is een zogenoemde "total conversion mod" voor GTA San Andreas, die het mogelijk maakt om als CJ te spelen in Vice City en Liberty City. De mod verwijderd San Andreas(niet het spel, maar de map) en zet Vice City en Liberty City op de map. Ook zitten er een paar dingen in van San Andreas zelf. De HUD van San Andreas, het tunen van auto's, en iets geheel nieuws; een "Bike Shop". Zie het 2e filmpje van de link voor meer informatie. Klik hier voor meer informatie en 2 filmpjes over de mod. Mr. Sugo. Bewerkt: 19 juli 2008 door Mr. Sugo Reageren
JeGe Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Dankje, zodra mn pc weer gemaakt is download ik hem meteen Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik weet niet of anderen het ook hebben maar als ik een new game start werkt het gewoon en als ik hem dan opsla en weer laad crasht het spel. Ik kan nooit savegames laden met het spel en als ik v1.1 hotfix installeer crasht het spel. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik weet niet of anderen het ook hebben maar als ik een new game start werkt het gewoon en als ik hem dan opsla en weer laad crasht het spel. Ik kan nooit savegames laden met het spel en als ik v1.1 hotfix installeer crasht het spel. Met die mod kun je sowieso je oude savegames niet gebruiken, dus die moet je dan verwijderen om crashes te verkomen(of even op je bureaublad zetten). En modden kan alleen met v1.0. Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik weet niet of anderen het ook hebben maar als ik een new game start werkt het gewoon en als ik hem dan opsla en weer laad crasht het spel. Ik kan nooit savegames laden met het spel en als ik v1.1 hotfix installeer crasht het spel. Met die mod kun je sowieso je oude savegames niet gebruiken, dus die moet je dan verwijderen om crashes te verkomen(of even op je bureaublad zetten). En modden kan alleen met v1.0. Ik heb v1, dat van de savegames verwijderen wist ik niet, voorkomt dit dan dat je game crasht als je een spel laadt die ook in gta united is opgeslagen? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Als je al een savegame had, voordat je GTA United installeerde, moet je die eerst uit de San Andreas User Files map verwijderen. Als je dan gaat spelen met de GTA United Mod, en saved, kun je later gewoon die savegame laden, maar niet de savegame die niet van GTA United was. Bewerkt: 21 juli 2008 door Mr. Sugo Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Als je al een savegame had, voordat je GTA United installeerde, moet je die eerst uit de San Andreas User Files map verwijderen. Als je dan gaat spelen met de GTA United Mod, en saved, kun je later gewoon die savegame laden, maar niet de savegame die niet van GTA United was. ^ Iets te verwarrend?(ik vond zelf van wel ) ^ Je normale savegame is NIET bruikbaar als je de GTA United Mod hebt geinstalleerd. Als je saved terwijl je de GTA United Mod hebt geinstalleerd kun je deze savegame NIET gebruiken voor het normale spel. Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 dat weet ik zelf ook wel, dat zijn de basics. Maar als ik een savegame gebruik die in gta united is opgeslagen en daarna weer wil laden crasht het spel. Ik kan alleen maar new games starten niet savegames die ook in united zijn opgeslagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.