Mr. Sugo Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 dat weet ik zelf ook wel, dat zijn de basics. Maar als ik een savegame gebruik die in gta united is opgeslagen en daarna weer wil laden crasht het spel. Ik kan alleen maar new games starten niet savegames die ook in united zijn opgeslagen. Hmm...dat probleem heb ik zelf nog nooit gehad. Probeer anders even of San Andreas of de mod zelf te re-installeren, kijken of dat werkt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 dat weet ik zelf ook wel, dat zijn de basics. Maar als ik een savegame gebruik die in gta united is opgeslagen en daarna weer wil laden crasht het spel. Ik kan alleen maar new games starten niet savegames die ook in united zijn opgeslagen. Hmm...dat probleem heb ik zelf nog nooit gehad. Probeer anders even of San Andreas of de mod zelf te re-installeren, kijken of dat werkt. Ik heb hem al wel 100 keer geherinstalleerd, ook een hotfix geinstalleerd maar dan laad het spel niet eens. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 dat weet ik zelf ook wel, dat zijn de basics. Maar als ik een savegame gebruik die in gta united is opgeslagen en daarna weer wil laden crasht het spel. Ik kan alleen maar new games starten niet savegames die ook in united zijn opgeslagen. Hmm...dat probleem heb ik zelf nog nooit gehad. Probeer anders even of San Andreas of de mod zelf te re-installeren, kijken of dat werkt. Ik heb hem al wel 100 keer geherinstalleerd, ook een hotfix geinstalleerd maar dan laad het spel niet eens. Dan zou ik het ook niet weten. Probeer anders alleen de mod te reinstalleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.