Whiplash1212 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Ik heb een vraagie.. als ik in het water zwem/vaar dan zijn de sporen groen, weet iemand meschien hoe ik dat weg kan halen? ik zal zo wel ff een screenshot plaatsen. Bewerkt: 19 juli 2008 door Whiplash1212 Reageren
Royboow Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Dat heb ik ook op mijn PS2 en volgens mij kan dat niet uit. in het echt zie ik bij boten wel eens dat als ze varen ze een spoor achterlaten en dat hebben ze in SA dus nagebootst (of het is gewoon stom toeval ) maar om het kort te houden het kan dus niet uit. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Dat heb ik ook op mijn PS2 en volgens mij kan dat niet uit.in het echt zie ik bij boten wel eens dat als ze varen ze een spoor achterlaten en dat hebben ze in SA dus nagebootst (of het is gewoon stom toeval ) maar om het kort te houden het kan dus niet uit. Ik heb ook San Andreas op mn PS2 maar bij mij is dat 'spoor' gewoon wit/blauw. MegaPilot. Bewerkt: 19 juli 2008 door MegaPilot Reageren
Timske Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Best vet, zelf heb ik er geen last van.. Heb je dit altijd? Of is dit toevallig 1 keer? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb een vraagie..als ik in het water zwem/vaar dan zijn de sporen groen, weet iemand meschien hoe ik dat weg kan halen? ik zal zo wel ff een screenshot plaatsen. <heb de plaatjes even weggehaald> Beste Whiplash1212, Heb je dit altijd al gehad? En heb je San Andreas op de PS2 of op de PC? Als je het op de PC hebt, probeer dan even San Andreas te re-installeren, kijken of dat helpt. Het kan ook nog zo zijn dat je een bepaalde mod hebt gedownload die dit effect verzorgd. Het uninstalleren van die mod kan het verhelpen. Mr. Sugo. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb een vraagie..als ik in het water zwem/vaar dan zijn de sporen groen, weet iemand meschien hoe ik dat weg kan halen? ik zal zo wel ff een screenshot plaatsen. <heb de plaatjes even weggehaald> Beste Whiplash1212, Heb je dit altijd al gehad? En heb je San Andreas op de PS2 of op de PC? Als je het op de PC hebt, probeer dan even San Andreas te re-installeren, kijken of dat helpt. Het kan ook nog zo zijn dat je een bepaalde mod hebt gedownload die dit effect verzorgd. Het uninstalleren van die mod kan het verhelpen. Mr. Sugo. Ik heb SA op de pc, en ik heb dit altijd... voorheen had ik dit niet, heb SA all heel vaak geinstalleerd ook verschillende versies 1.0 / 1.1 maar ze hebben het allebei... pc is ook all gta vrij geweest daarna opnieuw geinstalleerd en weer precies hetzelfde xD het lijkt me ook niet aan me videokaart te liggen want kan het spel op z`n hoogst spelen... Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Heb je hem misschien op 16 bit? Kijk bij je resolutie(menu>options>display setup>advanced) en dan kijken of ie op x16 eindigt,zo ja wijzigen in x32. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Heb je hem misschien op 16 bit? Kijk bij je resolutie(menu>options>display setup>advanced) en dan kijken of ie op x16 eindigt,zo ja wijzigen in x32. ^Dat kan het ook zijn^ Anders gewoon even San Andreas re-installeren en kijken of dat helpt. Zo niet, dan zou ik het niet weten waar het aan kan liggen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Heb je hem misschien op 16 bit? Kijk bij je resolutie(menu>options>display setup>advanced) en dan kijken of ie op x16 eindigt,zo ja wijzigen in x32.Dit lijkt mij ook, als ik die screens zo bekijk.Ik heb SA op de pc, en ik heb dit altijd... voorheen had ik dit niet, heb SA all heel vaak geinstalleerd ook verschillende versies 1.0 / 1.1 maar ze hebben het allebei... pc is ook all gta vrij geweest daarna opnieuw geinstalleerd en weer precies hetzelfde xD het lijkt me ook niet aan me videokaart te liggen want kan het spel op z`n hoogst spelen...Met opnieuw installeren blijft de map GTA San Andreas User Files staan (wordt niet verwijderd of opnieuw geinstalleerd). In die map staan je savegames maar ook het configuratiebestandje (waarin ook je resolutie staat ingesteld). Opnieuw installeren heeft dus totaal geen effect op je configuratie / scherminstellingen. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Met opnieuw installeren blijft de map GTA San Andreas User Files staan (wordt niet verwijderd of opnieuw geinstalleerd). In die map staan je savegames maar ook het configuratiebestandje (waarin ook je resolutie staat ingesteld). Opnieuw installeren heeft dus totaal geen effect op je configuratie / scherminstellingen. En als die nou eens z'n savegame bijv. even op het bureaublad zet, en dan die map verwijderd? Dan werkt het toch wel?(als het daaraan ligt) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Alleen het configuratie-bestandje verwijderen kan ook, maar ingame de resolutie wijzigen zou voldoende moeten zijn hoor. Edit: Als je bijvoorbeeld een gamepad hebt geconfigureerd en je verwijderd dat bestandje moet je daarna weer opnieuw alle knoppen instellen .. dus dat is een drastische aanpak wat waarschijnlijk niet nodig is. Bewerkt: 19 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Heb je hem misschien op 16 bit? Kijk bij je resolutie(menu>options>display setup>advanced) en dan kijken of ie op x16 eindigt,zo ja wijzigen in x32. Ik zie nergens x16 of x32 staan.. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Heb je hem misschien op 16 bit? Kijk bij je resolutie(menu>options>display setup>advanced) en dan kijken of ie op x16 eindigt,zo ja wijzigen in x32. Ik zie nergens x16 of x32 staan.. Het staat achter resolutie. Je ziet [getal]x[getal]x16 of [getal]x[getal]x32. Als je x16 hebt staan moet je even doorscrollen totdat je dezelfde resolutie hebt, maar zodat hij dan eindigt op x32. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Er staat b.v. 1280x1024x16 dan moet je er bv 1280x1024x32 van maken,maar let op: doe je de resolutie te hoog krijg je mogelijk geen beeld meer of krijg je last van een slechte framerate. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.