Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 (bewerkt) Rockstars zal er heus wel rekening mee houden om dat zo realistisch mogelijk te maken. Kennelijk wordt San Andreas een stad ( lees; Staat) met een vehoudingsgewijs hoog percentage aan zwarten. Als dat in het verhaal past, dan is dat gewoon zo. Dus waarom dan zo moeilijk doen? Bewerkt: 15 juni 2004 door Lantyz Reageren
Joriz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Rockstars zal er heus wel rekening mee houden om dat zo realistisch mogelijk te maken. Kennelijk wordt San Andreas een stad ( lees; Staat) met een vehoudingsgewijs hoog percentage aan zwarten. Als dat in het verhaal past, dan is dat gewoon zo. Dus waarom dan zo moeilijk doen? Zoals je kon lezen op GTAgames.nl maakt dat maar 15 % van het spel uit. Zoals je nu kan lezen op GTAgames.nl komt Don Salvatore enzo ok terug. Er zullen dus ook nog heel veel andere soorten missies komen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Missies? :huh: We hadden het niet over missies?! Reageren
Joriz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Missies? :huh: We hadden het niet over missies?! Ik heb het ook niet over missies. Zoals je kan lezen maakt dat gang wereldje maar 15 % van het spel uit. Er is dus ook nog veel anders in het spel te doen. Dus niet alleen maar missies met Afro-Amerikanen. Ik heb er niks op tegen. Ze proberen het spel gewoon zo goed mogelijk te maken. Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Ah, op die fiets. Okee. Hoe dan ook, we zien het wel Ik hoop dat er een paar geinige figuren uit GTA3 en GTA VC terugkomen. Reageren
Le Freak Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Rockstars zal er heus wel rekening mee houden om dat zo realistisch mogelijk te maken. Kennelijk wordt San Andreas een stad ( lees; Staat) met een vehoudingsgewijs hoog percentage aan zwarten. Als dat in het verhaal past, dan is dat gewoon zo. Dus waarom dan zo moeilijk doen? We zeggen alleen dat er veel zwarten in zitten nogmaals.. En sommigen vinden dat jammer, dat is hun mening. Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juni 2004 Rapport Geplaatst: 15 juni 2004 Ja, okee, daar heb ik het recht niet van om daar iets aan te veranderen. Maar; Probeer dan wel een beetje respect voor je medemens op te brengen. Ik heb al een paar beledigende termen zien vallen, en daar word ik vrij snel pissig van. Reageren
arnout Geplaatst: 16 juni 2004 Rapport Geplaatst: 16 juni 2004 volgens mij komt LAZLOW van VROCK en GAME FM er ook in B) Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 juni 2004 Rapport Geplaatst: 16 juni 2004 Jah! Lazlow moet terugkomen! :lol: Die gast is geweldig! Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 juni 2004 Rapport Geplaatst: 16 juni 2004 ik zei al het heeft helemaal niks met de kleur te maken. maar als er nou ook aleen maar blanke in zaten had ik er ook commentaar op gemaakt maar ik wacht af... Reageren
Gta racer Geplaatst: 16 juni 2004 Rapport Geplaatst: 16 juni 2004 (bewerkt) op www.gamespy.com staat nu ook een heel stuk over gta sa, het is in het engels, maar daar zullen de meesten geen probleem mee hebben. In dit artikel staat ook een heel stuk over de nieuwe personages. Veel van deze informatie staat in het Nederlands vertaald op http://www.gtasanandreas.nl/sainfo.php Bewerkt: 16 juni 2004 door Joriz Reageren
Ironfist Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 over dat eten...zou je een hartaanval kunnen krijgen als je teveel eet? Reageren
Rik LeE! Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 Ik weet.. je zegt geen reclame, maar als je toch de screenshots wil zien van die info,moet je ff naar GTASanAndreas.nl gaan, daar staan de screenshots bij het nieuws! (Deze website is fout bezig, ze kunnen gestraft worden omdat die screenshots voor een tijdscrhift waren!) haha jij bnet fout bezig meneertje met je site! <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.