KillerZero86 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik zoek nieuwe goede psp games, omdat ik op mn oude een beetje uitgekeken ben, dus weet iemand een leuke? Reageren
Ferre Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Hier een overzicht van alle games op score gesorteerd: http://www.metacritic.com/games/psp/scores/ Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Op deze pagina zie je alle best scorende PSP games die tot nu toe zijn uitgekomen. Omdat ik niet weet welk soort games jij het liefst speelt, zal ik van een paar genres de beste games opnoemen: Action Adventure: 1. Metat Gear Solid: Portbale Ops 2. Grand Theft Auto: Liberty City Stories 3. God of War: Chains of Olympus Shooters: 1. Killzone: Liberation 2. Syphon Filter: Logan's Shadow 3: Medal of Honor: Heroes 2 Racing: 1: Burnout Legends 2: WipeOut Pure 3: Ridge Racer (Klik op de link voor een review van de game.) Veel succes met het zoeken naar een nieuwe PSP game! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Final Fantasy VII en The Warriors zijn ook goede PSP games, vele mensen vinden Final Fantasy de beste RPG games. Als je van RPG's houd is Final Fantasy VII een aanrader voor de PSP, The Warriors is gemaakt door Rockstar en word op vele sites beloont met mooie cijfers. The Warriors doet me een beetje denken aan Canis Canem Edit ( oftewel Bully ), het styltje komt dicht in de buurt en het sfeertje is ook even goed. Alleen The Warriors is geen free-roaming game net als GTA. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Kies NiEt voor Fired up, wat een kl*te spel. Wel kan ik aanraden Need For Speed Most Wanted 5-1-0 Das een port van MW op ps2, maar wel erg leuk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.