tjippie Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 gutentag menschen.. ik heb weer een nieuwe signature gemaakt (zoals je onder kan zien ) maar hij is zo klein... hoe kan ik dit veranderen?? ik heb de onderste link gebruikt... HELP MIJ!!!!!!!!! alvast bedankt :D Reageren
M4X Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Raar probleempje, is dit ook al voordat je het plaatje upload? Zo ja, sla hem dan even opnieuw op met de normale settings in de hoop dat het goed komt. Gebruik nogmaals de directe link (de onderste). Als dit niet lukt, dan is een andere mogelijkheid het plaatje per pb naar bijvoorbeeld mij (M4X) sturen, zodat ik kan proberen het plaatje goed voor je te uploaden Reageren
tjippie Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Raar probleempje, is dit ook al voordat je het plaatje upload? Zo ja, sla hem dan even opnieuw op met de normale settings in de hoop dat het goed komt. Gebruik nogmaals de directe link (de onderste). Als dit niet lukt, dan is een andere mogelijkheid het plaatje per pb naar bijvoorbeeld mij (M4X) sturen, zodat ik kan proberen het plaatje goed voor je te uploaden oke thnx man ik zal ff kijken of die zowiezo al niet zo klein is (Y) EDIT!!!! hij is al zo klein als ik hem ge-upload heb bij imageshack... dus ik denk dat ik hem maar naar jou toe stuur (A) ik heb hem erbij gedaan dus je kan ff checken Bewerkt: 19 juli 2008 door tjippie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.