Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

gutentag menschen..

ik heb weer een nieuwe signature gemaakt (zoals je onder kan zien ;)) maar hij is zo klein...

hoe kan ik dit veranderen?? ik heb de onderste link gebruikt...

HELP MIJ!!!!!!!!! alvast bedankt :D:D

Geplaatst:

Raar probleempje, is dit ook al voordat je het plaatje upload? Zo ja, sla hem dan even opnieuw op met de normale settings in de hoop dat het goed komt. Gebruik nogmaals de directe link (de onderste). Als dit niet lukt, dan is een andere mogelijkheid het plaatje per pb naar bijvoorbeeld mij (M4X) sturen, zodat ik kan proberen het plaatje goed voor je te uploaden ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Raar probleempje, is dit ook al voordat je het plaatje upload? Zo ja, sla hem dan even opnieuw op met de normale settings in de hoop dat het goed komt. Gebruik nogmaals de directe link (de onderste). Als dit niet lukt, dan is een andere mogelijkheid het plaatje per pb naar bijvoorbeeld mij (M4X) sturen, zodat ik kan proberen het plaatje goed voor je te uploaden ;)

oke thnx man ik zal ff kijken of die zowiezo al niet zo klein is (Y)

EDIT!!!! hij is al zo klein als ik hem ge-upload heb bij imageshack... dus ik denk dat ik hem maar naar jou toe stuur (A)

ik heb hem erbij gedaan :) dus je kan ff checken

Bewerkt: door tjippie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...