Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal ik heb een vet fijn programma gevonden om voertuigen mee voor je neus te toveren alleen even een code in voeren en klaar. dus ik denk ff senl instaleren en dan spelen. maar als ik dan op het programma klik komt er een venster met de optie's openen opslaan of anuleren maar als ik dan op openen of opslaan druk gaat de pc hem openen of oplsaan maar dan opent ie een website waarop ik vervolgens niks zie en dan komt er weer een nieuw scerm met de zelfee optie's en zo gaat dat de hele tijd door. ik heb ook op google gezocht en dit met andere trainers geprobeert maar toen kwam er de heletijd het zelfde verhaal. wat meot ik doen als ik dit programme wil laten werken. en/of wat doe ik verkeerd. als iemand dit weet reageer dan A.U.B.

AVB GTA SA freak Tim

Geplaatst:
Hallo allemaal ik heb een vet fijn programma gevonden om voertuigen mee voor je neus te toveren alleen even een code in voeren en klaar. dus ik denk ff senl instaleren en dan spelen. maar als ik dan op het programma klik komt er een venster met de optie's openen opslaan of anuleren maar als ik dan op openen of opslaan druk gaat de pc hem openen of oplsaan maar dan opent ie een website waarop ik vervolgens niks zie en dan komt er weer een nieuw scerm met de zelfee optie's en zo gaat dat de hele tijd door. ik heb ook op google gezocht en dit met andere trainers geprobeert maar toen kwam er de heletijd het zelfde verhaal. wat meot ik doen als ik dit programme wil laten werken. en/of wat doe ik verkeerd. als iemand dit weet reageer dan A.U.B.

AVB GTA SA freak Tim

Je moet winrar hebben gedowload om het te openen..

Hier te downloaden

Het is gratis :D En hoef niet te registeren ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...