Jump to content

ik kan geen missies vinden


Hunter

Recommended Posts

hallo

ik heb een vraag

ik heb gta vice city 92 % uitgespeeld, maar ik moet enkele all-side missies doen

maar ik kan ze niet vinden :angry: .

deze missies zijn het:

-Trial By Dirt

-Test Track

-Cone Crazy

-RC Chopper Checkpoint

weet iemand misschien waar deze missies zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Trial By Dirt, Test Track & Cone Crazy raad ik je zoekfunctie aan, dit is al ergens op het forum te vinden.

Van de chopper checkpoints weet ik zo snel niet of hier al iets over te vinden is: Je kunt ze vinden in Little Haiti op een laag gebouw, in het binnenhofje van het gebouw waarover je rent in de missie 'the Chase', op appartement 3C en tenslotte op de omloop op de eerste verdieping van het gebouw waar je naar boven gaat in de missie 'G-Spotlight.

[EDIT: ik zie dat je de RC chopper bedoelt, sorry. Die is te vinden in de TopFun bij de vrachtterminal van VicePort, tegen het vliegveld aan. Dat is in de buurt waar ook die Bus geparkeerd staat]

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

cone crazy: op garage vlak bij hotel view je moet in stallion(auto) stappen

rc chopper: heb VC lang niet meer gespeeld

trial by dirt en test track allebij op tweede eiland (vicecity mainland voor mensen die dat niet wisten) in het noorden en dan vind je daar een crossbaan en dan moet je in die auto of op de motor gaan

Link to comment
Delen op andere websites

thnx

ik heb die missies gevonden, maar nu moet ik nog de ambulance missies en de pizza missies doen.

elke keer als ik die doe kom ik tot level 3 ofzo en dan raak ik elke keer uit mijn tijd :( en ik vind het zonde om een trainer te gebruiken om de tijd stop te zetten. :angry:

hoe hebben jullie deze missies gedaan

P.S. hoe krijgen jullie die plaatjes bij jullie naam :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Paramedic submissie is niet eenvoudig, dat klopt. Gebruik de ingame map om de snelste route te plannen. Rijd vooral niet te gestresst, maar juist rustig. Oefening baart kunst. Ook bij de Pizzaboy submissie is het belangrijk je route goed te plannen bij elk level.

Voor uitleg over het plaatsen van een avatar verwijs ik je naar de FAQ van dit forum. (klik)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou als ik jou was de Pizza Boy Missie in Vice Point doen omdat je dan geen last van gangsters heb. En ik zou de Paramedic in Ocean Beach doen daar heb je ook geen last van gangsters of iets anders wat irritand is... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...