tjippie Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 ik heb weer ff geknoeid met photoshop... want ik verveelde me... hij ziet er niet zo geweldig uit als in photoshop in photoshop heeft tie meer details... maar ik vind hem wel goed gelukt bekritiseer hem hiero en help me thnx mensen Reageren
joppie Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Ik denk dat die details komt omdat ie van het klein, dat was net in een topic je probleem, is vergroot. Ik vind het wel aan de makkelijke kan maar je bent een beginner dus dat geeft niet. Je lettertype past net echt goed bij de sig vind ik. Volg een paar tutorials en je ziet dat het wel makkelijker gaat... Ik geef een: 6,5/10 omdat je het nog moet leren. Dus kijk een paar tutorials en probeer het gewoon... succes! Bewerkt: 19 juli 2008 door joppie Reageren
tjippie Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik denk dat die details komt omdat ie van het klein, dat was net in een topic je probleem, is vergroot.Ik vind het wel aan de makkelijke kan maar je bent een beginner dus dat geeft niet. Je lettertype past net echt goed bij de sig vind ik. Volg een paar tutorials en je ziet dat het wel makkelijker gaat... Ik geef een: 6,5/10 omdat je het nog moet leren. Dus kijk een paar tutorials en probeer het gewoon... succes! haha thnx man btw dit is me 2e, 'n me vorige was een 5... dus het gaat omhoog, terwijl de vorige ingewikkelder was whaha maar goed... bdnkt voor de tips Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Leuk gedaan maar wat saai, probeer er toch een render in te zetten. De kleuren passen ook niet bij elkaar, het is wat fel. Kvond je vorige mooier 6.0/10.0 Gebruik idd veel tutorials en pruts wat je wil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.