Jump to content

liedjes van gta IV + links van youtube

tjippie

Recommended Posts

de vraag is: is hier behoefte aan voor sommige mensen? zoja, dan wil ik me wel opofferen om op de zondagmorgen even alle liedjes te zoeken + de links erbij te doen,

greetz, TjiPpIe

Ik heb zelf geen interesse, maar wil best wel helpen?

Ik kan je best wel even die playlists opnoemen ?

Delen op andere websites

de vraag is: is hier behoefte aan voor sommige mensen? zoja, dan wil ik me wel opofferen om op de zondagmorgen even alle liedjes te zoeken + de links erbij te doen,

greetz, TjiPpIe

Ik heb zelf geen interesse, maar wil best wel helpen?

Ik kan je best wel even die playlists opnoemen ?

haha hartstikke bedankt man voor je hulp, maar ik kijk wel even achter in het boekje die je krijgt bij gta IV ;)

maar je zou me toch nog wel op een manier kunnen helpen ^^, pb me maar als je nog interesse hebt :D

Delen op andere websites

Ik kan morgen even heel snel een selectie maken als je dat wil. Of iemand anders moet het doen.

Zelf kan het me niet zo heel veel schelen omdat ik de liedjes in GTA IV niet zo super vind maar toch vind ik het wel een leuk idee dus thumbs up :tu: voor jullie.

Delen op andere websites

greetz, TjiPpIe

Kun je heel lang gaan zoeken. Btw, er zijn hele rips gevonden van radiostations (met het geklets tussendoor zonder reclame), maar dan moet je wel erg veel gaan binnenhalen.

Delen op andere websites

greetz, TjiPpIe

lijkt me goed idee heb al enkele clips op youtube van gta4 liekes gezien maar als ze allemal bijeen staan in een topic lijkt het mij overzichtelijker

Delen op andere websites

oke mensen, ik w8 ff tot morgen... ik kijk even hoeveel mensen er nog reageren, maar hoe ik het nu zie... komt tie er wel :) alvast bedankt voor de goede hulp + comment, en hou hem in de gaten ^^

Delen op andere websites

als DoHTML wordt aangezet op dit forum, kun je met de embed youtube filmpjes hier plaatsen.. en dus gelijk luisteren

anders zit je elke keer links te openen

als we dan even allemaal de moderators lief aankijken :engel: :$

Delen op andere websites

als DoHTML wordt aangezet op dit forum, kun je met de embed youtube filmpjes hier plaatsen.. en dus gelijk luisteren

anders zit je elke keer links te openen

Dan krijg je meer dan 100 van die langzaam ladende youtube filmpjes/liedjes.

Delen op andere websites

WTF heeft dit nou weer voor zin :N

Zelfs op wikigta staat een playlist van alle liedjes..

Dan typ je dat liedje in bij youtube en klaar.. :puh:

Tenzij je geen leven hebt en al die links wil gaan maken. Terwijl die link aanklikken, of het liedje zelf intypen bij youtube slechts 5 seconde scheelt. :clown:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...