tjippie Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 de vraag is: is hier behoefte aan voor sommige mensen? zoja, dan wil ik me wel opofferen om op de zondagmorgen even alle liedjes te zoeken + de links erbij te doen, greetz, TjiPpIe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 de vraag is: is hier behoefte aan voor sommige mensen? zoja, dan wil ik me wel opofferen om op de zondagmorgen even alle liedjes te zoeken + de links erbij te doen, greetz, TjiPpIe Ik heb zelf geen interesse, maar wil best wel helpen? Ik kan je best wel even die playlists opnoemen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 de vraag is: is hier behoefte aan voor sommige mensen? zoja, dan wil ik me wel opofferen om op de zondagmorgen even alle liedjes te zoeken + de links erbij te doen, greetz, TjiPpIe Ik heb zelf geen interesse, maar wil best wel helpen? Ik kan je best wel even die playlists opnoemen ? haha hartstikke bedankt man voor je hulp, maar ik kijk wel even achter in het boekje die je krijgt bij gta IV maar je zou me toch nog wel op een manier kunnen helpen ^^, pb me maar als je nog interesse hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Et voila. Alle liedjes+zenders op een pagina http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV_soundtrack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Et voila. Alle liedjes+zenders op een paginahttp://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV_soundtrack maar niet dat je ze kan luisteren, en mijn bedoeling is om in dit topic dus al die liedjes te plaatsen + een link van youtube om de mensen te helpen die die liedjes zoeken om ze te kunne horen. maar thnx voor de link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik kan morgen even heel snel een selectie maken als je dat wil. Of iemand anders moet het doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Ik kan morgen even heel snel een selectie maken als je dat wil. Of iemand anders moet het doen. Zelf kan het me niet zo heel veel schelen omdat ik de liedjes in GTA IV niet zo super vind maar toch vind ik het wel een leuk idee dus thumbs up voor jullie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 de vraag is: is hier behoefte aan voor sommige mensen? zoja, dan wil ik me wel opofferen om op de zondagmorgen even alle liedjes te zoeken + de links erbij te doen, greetz, TjiPpIe Kun je heel lang gaan zoeken. Btw, er zijn hele rips gevonden van radiostations (met het geklets tussendoor zonder reclame), maar dan moet je wel erg veel gaan binnenhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 de vraag is: is hier behoefte aan voor sommige mensen? zoja, dan wil ik me wel opofferen om op de zondagmorgen even alle liedjes te zoeken + de links erbij te doen, greetz, TjiPpIe lijkt me goed idee heb al enkele clips op youtube van gta4 liekes gezien maar als ze allemal bijeen staan in een topic lijkt het mij overzichtelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 oke mensen, ik w8 ff tot morgen... ik kijk even hoeveel mensen er nog reageren, maar hoe ik het nu zie... komt tie er wel alvast bedankt voor de goede hulp + comment, en hou hem in de gaten ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 goed idee kom vooral met mijn lievelingsliedje schweine van glukoza. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 als DoHTML wordt aangezet op dit forum, kun je met de embed youtube filmpjes hier plaatsen.. en dus gelijk luisteren anders zit je elke keer links te openen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 als DoHTML wordt aangezet op dit forum, kun je met de embed youtube filmpjes hier plaatsen.. en dus gelijk luisterenanders zit je elke keer links te openen als we dan even allemaal de moderators lief aankijken :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 als DoHTML wordt aangezet op dit forum, kun je met de embed youtube filmpjes hier plaatsen.. en dus gelijk luisterenanders zit je elke keer links te openen Dan krijg je meer dan 100 van die langzaam ladende youtube filmpjes/liedjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 WTF heeft dit nou weer voor zin Zelfs op wikigta staat een playlist van alle liedjes.. Dan typ je dat liedje in bij youtube en klaar.. Tenzij je geen leven hebt en al die links wil gaan maken. Terwijl die link aanklikken, of het liedje zelf intypen bij youtube slechts 5 seconde scheelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.