gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 kan je een auto tunen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Nee, helaas. In GTA IV kan je geen auto's tunen. Je kunt wél getunede auto's tegenkomen, zo zie je eens een Huntley Sport rijden met verschillende kleuren en bumpers en dan niet. Je kan ook een getunede auto vinden op het linkse eiland (Ik heb IV zelf niet), de Sultan RS, maar daarvoor zul je even op Wikigta moeten kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Nee, helaas. In GTA IV kan je geen auto's tunen. Je kunt wél getunede auto's tegenkomen, zo zie je eens een Huntley Sport rijden met verschillende kleuren en bumpers en dan niet. Je kan ook een getunede auto vinden op het linkse eiland (Ik heb IV zelf niet), de Sultan RS, maar daarvoor zul je even op Wikigta moeten kijken. ok bedankt dat is wel jammer natuurlijk dat heb je wel op gta san andreas en ik denk ook op gta vice city ik heb nog nooit een getunde auto gezien daarom vrioeg ik het even maar wel al 1 met 2 kleuren met wit en rood bijvoorbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Je kan in GTA IV inderdaad geen auto's tunen, maar je hebt wel de zogeheette GT's in het spel zitten, dat zijn getunede versies van bijv. de Sentinel, de Fortune, de Schafter, de Presidente en de Futo. Btw: Dit topic hoort niet bij Missie hulp, maar bij General. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Je kan in GTA IV inderdaad geen auto's tunen,maar je hebt wel de zogeheette GT's in het spel zitten, dat zijn getunede versies van bijv. de Sentinel, de Fortune, de Schafter, de Presidente en de Futo. Btw: Dit topic hoort niet bij Missie hulp, maar bij General. kan iemand een map geven vcan waar getunde auto's staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Je kan in GTA IV inderdaad geen auto's tunen,maar je hebt wel de zogeheette GT's in het spel zitten, dat zijn getunede versies van bijv. de Sentinel, de Fortune, de Schafter, de Presidente en de Futo. Btw: Dit topic hoort niet bij Missie hulp, maar bij General. kan iemand een map geven vcan waar getunde auto's staan Die staan verder nergens je moet je vinden door rond te rijden in de normale versie van de auto kijk anders in dit topic. Daar staat precies hoe je ze allemaal kunt vinden. Heeft lang geduurd om dat samen te stellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 20 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ok is goed bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.