Jump to content

Probleem..

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb me Replay weggeprobeert te krijgen met zo'n text programma ben naam vergeten.. Maar toen heb ik het weggedaan met Backspace en niet neer gezet en opgeslagen.. En nu staat het er nog :duh: Hoe krijg ik het weg eerst hoorde ik mensen zeggen dat je een bepaalde code moet toevoegen maar dat weet ik allemaal niet meer.. Maar ik wil dus weten hoe ik de tekst Replay weg krijg..

Geplaatst:
Ik heb me Replay weggeprobeert te krijgen met zo'n text programma ben naam vergeten.. Maar toen heb ik het weggedaan met Backspace en niet neer gezet en opgeslagen.. En nu staat het er nog :duh: Hoe krijg ik het weg eerst hoorde ik mensen zeggen dat je een bepaalde code moet toevoegen maar dat weet ik allemaal niet meer.. Maar ik wil dus weten hoe ik de tekst Replay weg krijg..

Heb je al ge-googled?

Geplaatst:

De tekst replay weg? Dat lijkt me hardcoded en dus erg lastig aan te passen, aangezien je dan moet klooien aan de EXE.

Geplaatst:

Dat zal je gedaan hebben met de GXT-editor voor GTA SA.

Wat je altijd moet doen is een back up maken van het originele bestand voordat je het begint aan te passen!

Download eerst het originele GXT bestand(niet van mij, want ik heb het ook aangepast :puh:) en begin dan opnieuw(en verzorgd).

Geplaatst: (bewerkt)

of gebruik iets als dit:

een modificatietje dat je even moet installeren (weet niet hoe, hou me met andere mods bezig, maar er zal wel een readme bij zitten :7 )

>>no-replay mod<<

grtz_ :cya:

EDIT: heb de readme even bekeken, en je moet gewoon de american, spanish en german.gxt verwisselen.

Bewerkt: door senneken
Geplaatst: (bewerkt)
of gebruik iets als dit:

een modificatietje dat je even moet installeren (weet niet hoe, hou me met andere mods bezig, maar er zal wel een readme bij zitten :7 )

>>no-replay mod<<

grtz_ :cya:

EDIT: heb de readme even bekeken, en je moet gewoon de american, spanish en german.gxt verwisselen.

Bedankt!

EDIT: Nu bij me N00bmode zie ik de tekst niet meer maar alleen de vlakken dus heb ik n00bmode opnieuw geinstraleerd en nu doet de replay het meer :duh:

Bewerkt: door Timske

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...