Godfather Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik had een vraagje zijn wapencheats eigenlijk schadelijk voor je savegame?? Greets. Godfather. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 De cheats zijn niet schadelijk voor je spel en kun je dus gewoon gebruiken voor je spel. Voor de zekerheid kun je 2 saves maken, één waar je de 100%/storyline doet zonder cheats en één met cheats voor de fun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ja ik doe het alleen op mijn eigen game. Mijn broertje speelt zonder cheats voor 100% wat ik niet echt nodig vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Ja ik doe het alleen op mijn eigen game. Mijn broertje speelt zonder cheats voor 100% wat ik niet echt nodig vind. Cheats hebben geen effect op je 100% of op je savegame in any way. het enige wat soms gebeurd is dat je af en toe een rare bug tegenkomt wat je waarschijnlijk niet eens veel kan schelen Als je op de xdoos speelt kun je als je cheat bepaalde achievements niet meer halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Ja ik doe het alleen op mijn eigen game. Mijn broertje speelt zonder cheats voor 100% wat ik niet echt nodig vind. Cheats hebben geen effect op je 100% of op je savegame in any way. het enige wat soms gebeurd is dat je af en toe een rare bug tegenkomt wat je waarschijnlijk niet eens veel kan schelen Als je op de xdoos speelt kun je als je cheat bepaalde achievements niet meer halen. Rare bug? Is me nog nooit opgevallen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fdrums Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 ik heb altijd op alle andere gta's met cheats gespeelt maar op gta4 ben ik bij de storyline cheat vrij is veel leuker zonder cheats missies doen dan ist moeilijker en dan meot je zelf je guns zoeke nzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.