Nissan Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Type: Signature Stijl: Ghost Rider Grootte: MAximum Afbeelding: Onderaan de post Tekst: Ghostrider is coming to town!! Rand: VLamend Kleuren: achtergrond: Vlammen, Render (optioneel): Extra (optioneel): The Ghost Rider links, met het Hell Cycle rechts. Het Hell Cycle staat niet op de voorgrond. , vanaf ong het midden naar rechts de tekst: Ghost Rider is coming to town!!
PiekeTheCat Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Deze is te moeilijk om in 500x150 te doen.(500x150 is te smal voor deze te doen) Mag ik het eens proberen op 450x150? Sorry maar het lukt me echt niet. Kan iemand anders deze even doen? Bewerkt: 25 juli 2008 door PiekeTheCat
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik ben nog n beetje nieuw in het signatures maken, en wou wel even iets anders proberen dan die met auto's die ik altijd maak, dus heb ik de jouwe even proberen samenstellen. dit is em geworden, en hij is niet bepaald wat je vroeg want vlammen op de achtergrond zijn nog wat moeilijk voor me, dus waarschijnlijk zijn er wel anderen die het willen poberen en beter kunnen dit is 'm: je ziet maar wat je dr mee doet
Nissan Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Sorry voor mijn late reactie hij is erg mooi. Dank je wel _0_
Recommended Posts