[B]ig [S]moke Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Wat mist er nog aan GTA4.. Post het hier.. Ik vind het jammer dat je niet in de Screamer kan .. Reageren
.Mic Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 autos tunen, vliegtuigen en parachute. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Meer interactions met de wereld zelf. Reageren
Sseb Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 huizen kopen, parachute, auto's tunen of iedergeval zelf kleur kiezen en misschien toch ook vliegtuigen ja maar het is gewoon een meesterlijk spel!!!!!! Reageren
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 huizen kopen, parachute, auto's tunen of iedergeval zelf kleur kiezen en misschien toch ook vliegtuigen ja maar het is gewoon een meesterlijk spel!!!!!! Huizen kopen. Dat vond ik altijd echt vet in de oude GTA's Reageren
thug Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 het is hun eerste spel op de next-gen dus ik ben niet streng vliegtuigen,mag iets moeilijker,huizen kopen,gsm winkel , beetje uitgebreider. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Huizen kopen, Autos Tunen, Vliegtuigen, Het is jammer dat het Funland dicht is, Zelf vind ik het ook jammer dat je weinig kan doen met het internet. Het is leuk en heel realistisch, maar er staan autos te koop, en die kan je niet kopen. Op de meeste sites kan je helemaal niks aanklikken. Maar verder is GTA IV het vetste spel dat ik ooit gespeeld heb!! Reageren
Wienish Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Hier is toch al een topic over? Het Wensentopic? Naja... 1. Ik mis wat auto's 2. Ik mis de moeilijkheid in de missies 3. Ik mis het tunen 4. Ik mis het huizenkopen 5. Ik mis de grootte (GTA SA was namelijk een hele staat :'() Ik kan best nog wel doorgaan? Reageren
Harrison Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ik mis een heleboel - De parachute - De Jetpack - Het tunen - De vliegtuigen - Bepaalde helicopters - De grootte en het huizenkopen Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik mis alles wat san andreas had aan funties dus niet die hele homie shitzooi:P gtaIV mag veel uitgebreider maar toch speel ik het liever dan sa Reageren
rubbie92 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 het moet gewoon meer uitgebreider zijn !!!!!!!!!!!!!! Reageren
dynastus Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 De mogelijkheden die gta SA had. Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Huizen kopen Orginelere missies Vliegtuigen Meer wapens Sfeer in de stad Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Landschappen zoals woestijn en bossen. Niet dat dat echt in deze GTA past maar je kan altijd wel wat verzinnen om te maken. En natuurlijk zoals in GTA: III een dodo of iets soortgelijks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.