Jump to content

Hoe een spel openbaar maken?


Sjorszzz

Recommended Posts

Ik heb heel vaak als ik de optie DeathMatch selecteer dan kom ik automatich bij een game die door iemand anders is gemaakt binnen.

Terwijl ik zelf een game wil maken met mijn eigen instellingen.(die wel openbaar is)

Want dit lukt steeds niet!

Het lukt wel als ik het via een prive spel doe waar alleen mensen bij kunnen komen via uitnodiging.

Maar ik wil dit hetzelfde maar dan dat het openbaar is, en iedeen er dus gewoon in kan komen.

Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel vaak als ik de optie DeathMatch selecteer dan kom ik automatich bij een game die door iemand anders is gemaakt binnen.

Terwijl ik zelf een game wil maken met mijn eigen instellingen.(die wel openbaar is)

Want dit lukt steeds niet!

Het lukt wel als ik het via een prive spel doe waar alleen mensen bij kunnen komen via uitnodiging.

Maar ik wil dit hetzelfde maar dan dat het openbaar is, en iedeen er dus gewoon in kan komen.

Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt. _O_

makkelijk doe je telefoon multiplayer games

deathmatch cusstom match private slots 1 dan kunnen max 15 in dus bij private slots 2 maximaal 14

of je moet de rest inviten private slots is dus voor je eigen vrienden die kan je dan inviten

groet danny

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel vaak als ik de optie DeathMatch selecteer dan kom ik automatich bij een game die door iemand anders is gemaakt binnen.

Terwijl ik zelf een game wil maken met mijn eigen instellingen.(die wel openbaar is)

Want dit lukt steeds niet!

Het lukt wel als ik het via een prive spel doe waar alleen mensen bij kunnen komen via uitnodiging.

Maar ik wil dit hetzelfde maar dan dat het openbaar is, en iedeen er dus gewoon in kan komen.

Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt. _O_

makkelijk doe je telefoon multiplayer games

deathmatch cusstom match private slots 1 dan kunnen max 15 in dus bij private slots 2 maximaal 14

of je moet de rest inviten private slots is dus voor je eigen vrienden die kan je dan inviten

groet danny

Ja en wat jij nu zegt is juist wat ik niet wil.

Ik wil zelf een game maken die niet alleen voor vrienden is maar voor iedereen. :Y

Dus hoe moet dat?

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon private slots 1 andere mogelijkheid is er niet of je moet geluk hebben dat er geen 1 aan de gang is

Ow laat maar ik heb het al ontdekt.

Dat is niet nodig geluk hebben dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke manier heb je gevonden?

Edit: Oh, nu snapte ik je niet denk ik. Je bedoelde alleen dat je geen geluk nodig hebt als je 1 private slot aanmaakt?

Bewerkt: door Rickcen
Link to comment
Delen op andere websites

Welke manier heb je gevonden?

Edit: Oh, nu snapte ik je niet denk ik. Je bedoelde alleen dat je geen geluk nodig hebt als je 1 private slot aanmaakt?

Nee bijna goed je kan ook een private slot openbaar maken zodat iedereen er zomaar in kan komen.

Dus je hebt geen geluk nodig om er 1 te kunnen aanmaken die openbaar is. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke manier heb je gevonden?

Edit: Oh, nu snapte ik je niet denk ik. Je bedoelde alleen dat je geen geluk nodig hebt als je 1 private slot aanmaakt?

Nee bijna goed je kan ook een private slot openbaar maken zodat iedereen er zomaar in kan komen.

Dus je hebt geen geluk nodig om er 1 te kunnen aanmaken die openbaar is. :cya:

Dat is precies wat in het gequote stukje staat van Houtworm:

gewoon private slots 1 andere mogelijkheid is er niet of je moet geluk hebben dat er geen 1 aan de gang is
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vermoed dat Sjorzz niet helemaal snapte wat een private slot is.

In een multiplayer spel heb je 16 slots, die dus door max 16 mensen bevolkt kan worden.

Als je er 1 private maakt, kunnen er nog maar 15 willekeurige mensen in (waaronder jij.)

Ik denk dat daar het mis ging :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...