Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik de missie OG loc ga doen dan knalt die gene die je moet achtervolgen telkens mij of mijn motor kapot. en die jefferie diie kan voor geen meter schieten dus daar heb ik ook nix aan.

Geplaatst:

Je moet er gewoon op een rustig tempo achteraan rijden en de nodige afstand houden. Zorg er wel voor dat je hem niet kwijtraakt! Als je een tijdje hebt gereden komt hij bij een stuk of 4 gangmembers van hem aan. Daar moet je van je motor afstappen die members neerschieten. Succes :tu:

Geplaatst:

En daarbij kan Jeffrey hem niet van de motor afschieten, je moet blijven achtervolgen en zoals kloep al zei: wat afstand houden. Op sommige punten zal hij op je wachten (in het begin vooral). Rijdt niet te roekeloos anders bots je ergens tegenaan en val je, en raak je hem kwijt.

Geplaatst:

Wat ik altijd de beste manier heb gevonden is gewoon zelf die Freddy van z'n motor afknallen. Haal een tec-9 met 10,000 ammo (Ammu-Nation trucje) en schiet gewoon de hele tijd terwijl je rijd. Schiet vooral steeds als die Freddy ff stil staat om je op te wachten. Op deze manier heb ik altijd al Freddy's motor kapotgeschoten voordat ik bij het skatepark aankwam.

Geplaatst:
Haal een tec-9 met 10,000 ammo (Ammu-Nation trucje) en schiet gewoon de hele tijd terwijl je rijd.

Wat jammer is, is dat de Ammu Nation nog niet geopend is als je de missie OG-Loc kunt spelen, ook niet als je eerst andere missies doet. Zoals je in het missieoverzicht kunt zien, is voor de missie Doberman (waarin de Ammu Nation geopend wordt) een missie van CRASH benodigd, en deze speel je pas vrij als je de eerste twee missies van OG-Loc hebt gedaan. En deze missies krijg je niet eerder nadat je de missie 'OG-Loc' hebt voltooid... ;)

Geplaatst:
Haal een tec-9 met 10,000 ammo (Ammu-Nation trucje) en schiet gewoon de hele tijd terwijl je rijd.

Wat jammer is, is dat de Ammu Nation nog niet geopend is als je de missie OG-Loc kunt spelen, ook niet als je eerst andere missies doet. Zoals je in het missieoverzicht kunt zien, is voor de missie Doberman (waarin de Ammu Nation geopend wordt) een missie van CRASH benodigd, en deze speel je pas vrij als je de eerste twee missies van OG-Loc hebt gedaan. En deze missies krijg je niet eerder nadat je de missie 'OG-Loc' hebt voltooid... ;)

Ow ja dat is waar. Naja de Tec-9 is vast ook wel ergens te vinden in LS, dus dan kan je ook een aardig voorraadje verzamelen. Zo lang duurt het niet voordat een Sanchez in de fik staat.

Geplaatst: (bewerkt)
Zo lang duurt het niet voordat een Sanchez in de fik staat.
Freddy rijdt niet op een Sanchez maar ook op een PCJ-600 en daarnaast heeft de SMG (3 vindplaatsen in Los Santos) een groter bereik dan een Tec-9. Daarnaast is het ook nog de vraag hoe goed je bent op een motor, of je dus wel goed genoeg bent om in de buurt te komen van Freddy. Sommige spelers zijn al blij als ze in de buurt kunnen blijven zodat ze de missie niet falen omdat hij te ver weg is. ^_^

PS Vaak zijn voertuigen in missies aangepast zodat ze minder snel kapot gaan, ik heb een keer Freddy tegen een auto zien rijden met z'n motor en die auto vloog aan de kant bij die botsing. Alsof Freddy in een tank reed. :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...