Gta Bram Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) ik denk dat ik een nieuwe EE heb gevonden : ik reed langs een gebouw een daarop stond met rode letters: Home' o Sport Home spreek je uit als Hoom, en met een o erachter is het dus: Hoomo en dat klinkt als Homo. Hetzelfde als gay dus. Vandaar Homo Sport. Snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?658,177 Sorry als dit al bekend was. Screen volgt later nog! Hier is de screen: Groeten Gta Bram Bewerkt: 20 juli 2008 door Gta Bram Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ik denk dat ik een nieuwe EE heb gevonden :ik reed langs een gebouw een daarop stond met rode letters: Home' o Sport Home spreek je uit als Hoom, en met een o erachter is het dus: Hoomo en dat klinkt als Homo. Hetzelfde als gay dus. Vandaar Homo Sport. Snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?658,177 Sorry als dit al bekend was. Screen volgt later nog! Haha deze kende ik nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. owh ok, my bad thnx voor de uitleg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 haha ja geweldig ga ik cker evne opzoeken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. Ja klopt maar dat is ook maar toevallig zo gegroeid want het grappige is dat vroeger "gay" betekende dat iemand altijd vrolijk en aardig is en dat had toen niks met "homo"te maken. Bewerkt: 20 juli 2008 door Valto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Mooi Gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 haha leuk gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. de meeste denken de gay alleen voor mannen zijn maar gay wilt eigelijk zeggen bi-sexuel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. de meeste denken de gay alleen voor mannen zijn maar gay wilt eigelijk zeggen bi-sexuel. Volgens mij betekent gay toch echt letterlijk homo... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 nope niet waar. en nee ik kijk geen p**** maar ik heb ergens gelezen ben er zeker van. ze gebruiken dit woord ook bj vrouwen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
A-lusion Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 jep klopt wat thug zegt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 't is net hoe je 't bekijkt. Zowiezo betekent gay niet letterlijk homo, want als je 't echt letterlijk vertaalt, krijg je.. G = G, a = a, y = y, dus gay = gay Gay kan worden vertaald als Blij en als Homo, maar bij Blij word vaak ook al aan homo's gedacht, dus... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 't is net hoe je 't bekijkt. Zowiezo betekent gay niet letterlijk homo, want als je 't echt letterlijk vertaalt, krijg je.. G = G, a = a, y = y, dus gay = gay Gay kan worden vertaald als Blij en als Homo, maar bij Blij word vaak ook al aan homo's gedacht, dus... Dan wordt er al te snel geoordeeld, Homo,s hoeven niet altijd zo (blij) te zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts